středa 12. října 2022

Podzimně

Do letošního krásného a teplého podzimu jsem vstoupila s mojí novou kolekcí nástěnných dekoracís novým povlečením, ale také s nachlazením. Skoro jako každý v mém okolí. 

Teď už jsem ale zdravá a užívám si procházky, sbírání ořechů a kaštanů a kochám se výhledem na barevnou zalesněnou stráň před našimi okny.

Během září jsem tvořila svou novou kolekci závěsných náhrdelníků. Ten, co vidíte na prvním fotu, je z mušliček a lýka. Další varianty jsou peříčkové. Jak se vám líbí? Je to zase něco trošku jiného, ale stále macramé.



A k lýku se mi skvěle hodí právě mé nové povlečení.
Vybrala jsem bavlněné,  režnou variantu, tedy povlečení s "nopkami" a barvu takovou smetanovou.


Protože moc nemusím vzory, volila jsem mezi jednobarevnými. Manžel chtěl spíš šedé, ale do naší malé ložnice jsme nakonec zvolili světlejší barvu. Čistá bavlna. Většinou mám všechno povlečení bavlněné. I kvůli tomu, že k nám během noci ještě stále cestují děti a náš Bobík, ekzematik, ani v jiném spát nemůže. Navíc mikroplyš a satén jsou na mě moc klouzací a krepaté povlečení se mi zase až tak nelíbí vzhledově. Na chalupu je ale třeba fajn.  A flanelové je na mě zase moc teplé. Ráda spím spíš celkově v chladnějších prostorech a ne moc huňatých či teplých peřinách. Však mě ještě asi hřejou ty opravdu malé zbytky mládí :))

 

Nicméně všechny zmíněné varianty najdete v eshopu Goldea také. A navíc i damaškové nebo lněné povlečení. A také spousty dalšího bytového textilu.



Jaké povlečení upřednostňujete vy? A jak užíváte podzimního sluníčka?

1 komentář: