středa 3. srpna 2011

Džíny 6x jinak/ "New" six jeans

Po tom, co jsem se odstěhovala z Dejvic za Prahu ( bydlela jsem blízko zamilovaného „Puškiňáku“) jsem po dlouhé době zavítala do místního "Bazárku", resp. sekáče. A světe div se, ulovila jsem tam hned šestery nové džíny. Tedy původně jsem tam šla prodat nějaké staré oblečení a ve finále jsem odešla s obrovskou taškou plnou džín. Zkrátka, některá jistě "velká žena", která měla tak „úžasnou“ :) postavu jako já,  tam „odložila“ šestery skoro nové džíny, které mi seděly úplně skvěle. No a vzhledem k tomu, že z duše nenávidím zkoušení oblečení v kabinkách, a tady jsem teda už všechny ty džíny vyzkoušela,  tak než bych se rozmýšlela, které ano a které ne, vzala jsem je všechny se slovy : “ aspoň si zase min. rok nemusím kupovat žádné kalhoty…Tak jsem zvědavá, jak dlouho mi tohle tvrzení vydrží :)







After what I moved from Dejvice outside Prague (I lived near lovely "Puškinovo náměstí") after a long time I visited the local "Bazárek", respectively. second hand. And wonder of wonders, I bought 6 new jeans. So originally I was going to sell some old clothes and finally I left with a huge bag full of jeans. In short, nearly all of „new“ jeans what surely „great woman“ (who has so  "amazing figure“  like me:)) sold here I fit very well.
And because I hate trying clothes in the „booths“, and here I was and tried all six jeans and they all fit me perfectly, so than I hesitate which yes or which no to buy I took them all with  saying "minimum one year I do not buy new jeans. "I wonder how long  this assertion will last  :)…

2 komentáře:

  1. Super kup! Jupííííííííííííííííí nádhera, sdílím radost a těším se na nějaký nafocený outfit s džíny .-)**

    OdpovědětVymazat
  2. Diky :) Noo, outfit asi nebude :) Se nerada "vystavuju":) Mozna tak jednou po "liposukci" :))))

    OdpovědětVymazat