neděle 30. října 2011

Listnaté pozdravení


Tak a je skoro pryč ? Co? No přece ten dlouho očekávaný prodloužený víkend. Aspoň že máme tu hodinu navíc. Ten dnešní den se mi zdá nekonečný :)
Já strávila víkend u našich v Jižních Čechách a odtud jsem si přivezla takovou hezkou kytičku udělanou ze spadaného listí, kterou mi na přivítání vyrobila mamka – díky:).
Výroba je úplně jednoduchá – vezmete listy – pokud možno ty hodně barevné – a motáte a motáte (list přeložíme napůl a stáčíme do ruličky; pokud je list malý, namotáváme další a další tak dlouho, až máme požadovaný tvar růžičky; poté už jen připevníme listy okolo a máme hotovo – pomáháme si drátky).
A docela se mi i hodí  - na okno a nebo do ložnice ...

Well, it's almost gone? What? The long-awaited weekend. At least we have an "hour extra" . Today seems to be endless :)
I spent the weekend at my parents in South Bohemia and from there I brought a nice flower made from the fallen leaves, which my mom made for me - thanks Mom :).
Production is quite simple - you take the leaves - preferably those very colorful - and roll and roll (leaves fold in half and roll, if the leaves are small, we take more leaves and roll further and further until we have the desired shape of roses, then just fasten leaves around and it´s  done - we help with wires).

3 komentáře: