středa 30. listopadu 2011

Moje barvy/ Colours I like



Všichni píšou o Vánocích, až mě to trochu děsí. A tak to trochu odlehčím....

Dnes to bude o barvičkách.
Mám ráda dvě základní barvy - černou a bílou
Ano, tyto dvě barvy tvoří velkou část mého šatníku.  
V oblékání jsem trochu "konzerva", to nepopírám. I když, čím jsem starší, tím víc mám barvy ráda. Asi je to spojené i s mým pohledem na život  - dlouho jsem viděla věci buď jen černě (to spíš - jsem pesimista) a nebo bíle. Ale čím jsem starší, tím víc vidím, že život není jen černobílý.  
Novým módním výstřelkům se také rozhodně nebráním, ale většinou jsou stejně v  "mých barvách" :) Nepopírám, že černá je má dobrá kamarádka i proto, že v ní vypadám tak nějak líp, míním štíhleji :) 
No a šedá to je mix obou těchto barev - tu taky můžu a pak ještě bledě modrou a růžovou (buď tu hodně tmavou a nebo naopak starorůžovou) :) 
A pak už snad jen hnědou, ale tu jen na podzim  - svetry, šály a tak… Tohle jsou tedy mé nejoblíbenější paletky barev, které ráda oblékám (podle ročního období, ale i nálady): 



A toto  je jeden z mých podzimních šedých outfitů…. 

 A jaké barvy máte rádi Vy ?
I like the two basic colours - black and white. Yes, these two colours create a large part of my wardrobe. Yeah, I am  "conservative" in dressing. Although, the older I get, I like colors more and more. Perhaps it is connected with my view of life - a long time I saw things only in black  (more like - I'm a pessimist) or white. But the older I get,  I see that  life is not just black and white. I like new trends in fashion but again mostly in "my colours". I must say that black colour is my good friend as well because I look better in black - I mean slimmer :) And a grey is a mix of both colors - I like it too as well as light blue and dark pink:) And maybe also brown - but just in autumn - sweaters, scarfs… These are my favourite colour paletts I like to dress : And this is one of my autumn gray outfits .... And what colour do you like ?  

Žádné komentáře:

Okomentovat