čtvrtek 11. června 2015

V sobotu

Bobík má v neděli druhé narozeniny. Vloni to bylo skoro ještě mimino a teď už jezdí na kole. Neskutečný, jak to utíká. Ještě, že vše pečlivě dokumentujeme, abychom měli památku. 
Slavit budeme už v sobotu. Vím, že se slavit předem nemá, ale zkrátka to tak vyšlo a vzhledem k tomu, že se sjíždí rodina z různých koutů republiky, v neděli by se to špatně organizovalo. 
Slavíme totiž zároveň i Bruníkův čtvrteční svátek. Jsem docela ráda, že to mají takhle za sebou, že jednou nebude Bruník žárlit, že brácha dostává dárky a on nic.
Oslava bude v modrém.
Část výzdoby už jsem předobjednala, zbytek jsem vyrobila - girlandu z balicího papíru, cedulky na muffiny a pozvánku samozřejmě. Koupené jsou balonky, brčka (i když ty jsem chtěla polepit washi páskou, ale nakonec jsem je koupila, protože nestíhám), ubrus a košíčky na muffiny.
Už se těším, jak si to užije.
Původně jsem plánovala nějakou jinou barvu, než modrou, ale chtěla jsem dvojku jako balónek (nechápu, že jsem na něj vloni zapomněla nebo si spíš nevzpomněla, že existuje) a tam je výběr barev celkem omezený tak, abych sehnala ve stejné barvě i ostatní dekorace. I tak to v jednom tónu stejně nebude, ale o to pestřejší to bude.
Slavíme zatím jen v kruhu rodinném. Příští rok už možná pozveme nějaké Bobíkovo kámoše. Teď je na to ještě celkem malý. 
Pozvánky odešly zhruba před třemi týdny, aby si každý opravdu udělal čas a nezapomněl (i když jsme s každým termín samozřejmě předem konzultovali).
Teď už jen navařit a napéct a sláva může začít.
Jak řešíte oslavy dětí vy? Slavíte doma jen v kruhu rodinném nebo zvete kamarády a děláte velkou party ? 
A nebo děláte oslavy přímo v dětských centrech nebo třeba v McDonald´s , kde se vám o oslavu postarají?

4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší, Bobíku!!! Ať vám oslava dobře dopadne.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Bobíkovi a ať se oslava vydaří... My budeme taky slavit, ale až v neděli :-) Krásný víkend, Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Bobanpvi všechno nejlepší a oslavu si pořádně užijte!.My slavili taky v rodinném kruhu, ale třetí rok už měl pár kamarádů a letos už si asi i sám řekne. Zatím to bylo doma, vešli jsme se, ale letos možná už zkusíme nějaké rodinné centrum...Je říjnovej, tak nám bohužel odpadá možnost slavit na zahradě. :-(

    OdpovědětVymazat