pondělí 14. září 2015

Knižní / Dopravní prostředky

Naprosto krásně vytvořená okénková knížka hlavně asi pro kluky. 
Doma máme dva kluky, takže auta a vlastně jakékoliv dopravní prostředky teď hrají prim. Samozřejmě čím větší, tím lepší. A tak často stojíme u silnice a máváme a máváme:) A nebo doma u okna, když ráno kolem sedmé jezdí popeláři. Pan řidič, ten už nás dobře zná.
Tahle knížka, nebo spíš leporelo je opět okénková. První dvě strany jsou věnovány kolům a různým koloběžkám, další dvě strany automobilům všeho druhu, potom je dvoustrana o autobusu, pak o vlaku a tramvaji, následují lodě, nákladní auta a kniha končí auty nazvanými "pracovití pomocníci", kde jsou zahrnuta záchranářská, zemědělská a průmyslová auta.  Leporelo obsahuje více než padesát okének s krásnými ilustracemi a já ji hodnotím jako velmi povedenou. Funkce dopravních prostředků jsou v ní velmi jednoduše vysvětleny, ale zároveň poměrně detailně zobrazeny, že i našeho dvouletého Bobajse strašně baví. Doufám, že díky ní přestane mít problém nosit přilbu:) To vše na 16ti stranách a příjemném rozměru cca 21 x 23cm.
Jediné, co mi tak trochu vadí je myš na skládacím kole hned na první dvoustraně.  
Stejně jako předchozí recenze, doufám, že tato kniha třeba pomůže maminkám, které nemají možnost osobního prohlédnutí knihy.




5 komentářů:

  1. Pomůže asi nejen maminkám, ale i babičkám :-) Díky za tip. Jen jsem se nedočetla, pro jaký věk je kniha určena a to ani jinde na internetu, tak nevím, jestli na to není vnuk už velký, jsou mu čtyři. Nicméně moc se mi to líbí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to jsem rada. Knizka je pro deti od 3 let, takze pro vas idealni:)

      Vymazat
    2. Takže ještě jednou díky, budu mít hezký dárek.

      Vymazat
    3. Pro 4leťáka naprosto vhodné :-) Mám doma 5letého a ten až tuhle knížku uvidí, tak ji bude nutně potřebovat :-)

      Vymazat
  2. Tak a tu chci zase taky! Nebo spíš Vikouš. :)

    OdpovědětVymazat