pondělí 2. listopadu 2015

Z břečťanu a šípku


Kdyby nebyly děti nemocné, tak jsme ten uplynulý nádherný víkend trávili venku  a určitě bychom udělali spoustu rodinných fotek do našeho alba.
Ale člověk míní a děti jsou rýmoidní, takže nic. 
A tak jsem aspoň chvíli vylezla na zahradu, zazimovala jsem gladioly, ostříhala kytky a ovadlé keře a uklidila kaly a kany do sklepa.
A taky si umotala jeden věneček, který mi ne a ne držet, až jsem si musela dopomoci provázkem, protože drátek jsem nemohla najít.
A taky jsem ochutnala šípkový čaj a šípkovou marmeládu od sousedky Eviny. Čaj moc dobrý, marmeláda mi moc nejela. Hlavně je na ní potřeba strašně šípku a je to šílená piplačka, takže nic pro mě. 


    




Co jste dělali o víkendu vy? Taky u vás bylo tak nádherně?

8 komentářů:

  1. Peti, ten čaj se dělá jen louhování čerstvě natrhaných šípků? Vypadá to dobře. Marmošku si taky nějak nedovedu představit :)... Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blazi, ten delala sousedka, ale nechala povarit sipky - cim mene vody, tim silnejsi caj, a odlezet chvili. Ale na netu to delaji i ze susenych a rozdrcenych a maceruji to pres noc. Marmelada je silenstvi - vyloupavat sipky a oloupavat a je na to obrovska spotreba.

      Vymazat
  2. Já dělala šípkovou marmošku jednou a byla jsem z toho teda celá hin. Chtěla jsem ji na šípkovou omáčku a ve finále mám tu skleničku nevyužitou ještě teď, ani nevím jestli to bude ještě k jídlu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych z toho byla asi taky celá hin:) Musí to být hrozná piplačka.

      Vymazat