neděle 20. března 2016

Zapsáno !


V úterý jsme byli na zápisu do školky. Velká věc! Trochu jsem se obávala, aby Bobík nezlobil (tj. nevletěl tam jak střela, všechno nerozházel a nepošťuchoval děti). Ale byl ukázkově hodný a mně se ulevilo. Jeho starší kamarád mu tam představil celý ansábl kámošů (kteří mě v jednu chvíli obklopili a všichni najednou mi začali vyprávět, co dostali k Vánocům a jaké počítačové hry hrajou s tátou)  a bylo vyhráno. Bobajs obešel všechny hračky, vyzkoušel, zda a jak všechno funguje a pak se šel klouzat. A to doslova. Na klouzačku, ze které se padá do velkého polštáře. To ho bavilo nejvíc, házet do toho polštáře "držkopády". 




I povozit kočárek si vyzkoušel. Ale bez panenky. Tou třísknul o zem:)
Pak jsme se šli podívat ještě na školní zahradu, kde už to ale známe, protože se tam konají různé dětské akce a jeli jsme domů. 

Tu venkovní klouzajduu prubnul taky, to je jasný.
Jako pozornost od dětí dostali oba kluci papírové sluníčko jako zápich do květináče. Milé.



Za odměnu jsem mu koupila dvě lízátka. Jedno pískací a druhé s Krtečkem, kterého miluje. 

Tak v září školko, AHÓÓÓJ !

3 komentáře:

  1. Uz do skolky treba zapis? Som myslela ze sa posle ziadost a hotovo. Krasny chlapcek , drzim palce nech sa mu tam paci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, uz i do skolky. A to taky obcas ani dite nevezmou, kdyz maji plno...Dekuju, snad bude. Bude chodit jen na dopoledne.

      Vymazat