pátek 10. června 2016

Letos s Krtkem


Bobíkovy třetí narozeniny se ponesou v duchu Krtečka. Bobajs Krtka miluje už od loňského srpna, a tak mi letos docela přišlo vhod, že jsem nemusela složitě vymýšlet téma oslavy. 
Opět budeme současně s Bobíkovými narozkami slavit i Bruňův svátek. Uvidím, jak to klukům bude vyhovovat do budoucna, ale z mého pohledu a z vlastní zkušenosti (vždycky jsem žárlila na bráchu) to je docela dobrý nápad. 
Pozvánka je tedy taky úplně jednoduchá. S Krtečkem a myškou.
Dekoraci mám tak nějak v hlavě. Krtčí kelímky a tácky jsem koupila. Napichovátka a brčka vyrobila. Potom ještě namalovala jednoho většího krtka na karton a další jen vytisknu. Není to nic extra, já vím. Navíc, dnes se dá skoro vše koupit, ale já ráda tvořím, je to pro mě taková relaxace a navíc to bude něco pro Bobíka přímo od mámy....



Tenhle gratulant asi přijde na zeď pod pergolou a další dva budou připevněni na tabuli. Pak už jen různobarevné balonky a bude. Letos to nebude v duchu jedné barvy, ale pestrobarevné. A proč taky ne. Děti barvy milují. 
Ještě mě napadlo pořídit Bobíkovi i tričko s Krtečkem, ale nevím, zda ho na poslední chvíli seženu.


tohle ješte není finální tvar, krťajs je takový krpatý, pak jsem ho ještě vylepšila....

Dort bude taky krtkův. Domácí, samozřejmě. Ještě, že takový název a hlavně design dortu existuje. Navrch dortu posadím plyšového krtka, abych to dotáhla k dokonalosti. Tak snad se mi vše povede tak, jak plánuji. Držte palce. 

1 komentář: