pondělí 28. listopadu 2016

Adventní kalendář


Ten letošní advent je tu nějak brzy, zdá se mi. Jen tak tak jsem si stihla umotat vlastní věnec, o výzdobě domu ani nemluvím. Tam ještě nemám úplně hotovo, protože jsem musela udělat ještě jednu věc. Adventní kalendář pro kluky, když je tedy ve čtvrtek toho prvního. 



Letos jsem nemusela dlouho vymýšlet, čím kalendář naplním. Měla jsem totiž jasno již od loňska, kdy jsem koupila tyhle krásné miniknížečky. 


 



Jedná se o set miniknížek, vždy na jiné téma. Já koupila Truhličku na první slovíčka, Truhličku plnou povolání a  Miniknihovnu - zvířátka. Klukům jsem je chtěla podarovat už vloni, ale pak jsem usoudila, že je ještě opravdu brzy (Bruník ještě nemluvil a Bobík vlastně pořádně taky ne), tak jsem je nechala ještě rok spát. Loni jsem jako náplň kalendáře nakonec využila tyhle krtčí magnetky
Knížeček je celkem 42, což mi ale nevadí. Zbylá tři políčka pro každého jsem doplnila následovně: prvního kluci dostanou papír a obálku na dopis Ježíškovi, pátého budou mít v balíčku čertovský perník, aby nezapomněli, co je večer čeká a pak Štědrý den, kdy v balíčku dostanou pár kousků zeleniny jako předzvěst toho, že půjdeme dopoledne zdobit vánoční stromeček zvířátkům do lesa. Bobíkovy knížečky jsou ty se zaměstnáními a pak čísla, barvy a protiklady. Bruníčkovy ty se zvířátky, dopravními prostředky, počasím apod. Každý má jinou barvu balíčků.


Balíčky mám klasicky zavěšené na větvi a větev jsem dozdobila chvojím a světýlky. Musela jsem ten kousek přírody domů zase propašovat. Tak snad se bude klukům líbit.


 


Jaký adventní kalendář jste letos volili vy?

10 komentářů:

  1. Máte ho moc krásný! Povedl se a kluci budou určitě nadšení ;) Já zatím nestíhám nic, ale třeba se to ještě podaří :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani. Já zbytek vánoční výzdoby taky moc nestíhám...😁😁

      Vymazat
  2. Petra na toto nemám slov, Je to presne podľa môjho gusta. Je to nádherné tak ako to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, Zitka, to mě od tebe, takové kreativní duše, zvlášť těší. Děkuji😊

      Vymazat
  3. Je krasny, kluky urcite potesi. Ja mam uz roky kupovany, sity, takze obdivuji rucni vytvory jinde:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný kalendář. Moc hezký nápad a dárečky určitě udělají radost. Hezký advent.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný! Já vyrábím z papírových pytlíčků, které jsem různě nasbírala, takže kombinace přírodní a bílé barvy. K tomu doplňky do červena jako vločky a stromečky z raznice co mám. Také zavěsím na větev. Plnit budu malými perníčky ve tvaru zvířátek. Ještě ale vůbec nemám hotovo a dnes budu teprve péct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že recykluješ s těma pytlíčkama! Perničky jsou hezký nápad. Tak ať to jde od ruky😉

      Vymazat
  6. Krásny kalendárik aj náplň :-)
    My máme tohto roku takýto: http://adamkovoihrisko.blogspot.sk/2016/12/adventny-kalendar.html
    Marianna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mariannka, ďakujem😃 I ten tvůj je krásný a velmi vkusný. A ten loňský😍! Kolíčky na něm neměly chybu...

      Vymazat