středa 21. prosince 2016

Nazdobeno

Stromek ještě néé, ale konečně si Bobajs nazdobil perníčky. Nemohla jsem totiž sehnat ty malé zdobičky, až v jednom hypáči bylo úplně vzadu nahoře v regálu zapadlé jedno poslední balení. A to byla moje chvíle, kdy mi mých 180 cm usnadňuje život:) Hned odpoledne po spaní jsme na to vlítli.  A tady je výsledek. 
Prosím nekomentovat stav perníčků jako takových. Nepovedlo se mi těsto, přechladila jsem ho v lednici (nebo nevim) a nešlo rozválet, takže perníky jsou moc vysoké a celkově jsem z nich byla nešťastná. Nejsou vůbec k ukazování. Dobré ale jsou, to zase jo. Kluci mi je chodí krást. A na blogu toho našeho zdobiče mít musím, tak proto tu jsou...
A zítra ráno bude online moje balení dárků. Musím se pochválit, protože se mi to letos povedlo.





Žádné komentáře:

Okomentovat