pondělí 9. července 2018

Zahradní "boho" pohoda


Čtyři dny volna. Nádhera. Člověk si toho, teď opět v pracovním procesu, sakra váží. My si je užili doma u babičky a dědy. A já si opět trochu dáchla (takový to, že nemusíte ráno vstávat o půl hodiny dřív, abyste stihli dětem udělat čaj a snídani). Po dlouhé době. V hlavě ovšem pořád mám ten "bordel", který máme teď doma díky tomu, že zase tak trochu rekonstruujeme. Kuchyň je nastěhovaná napůl v obýváku a v ložnici. Všude prach a to nás ještě čeká malování celého domu. Z toho mám už půl roku husí kůži. Představa, že přesouvám (a pak uklízím) všechny ty věci, které máme, tam a zpátky, je šílená. Prostě se nevejdeme. A to pořád něco vyhazuju, postupuju dál do rodiny a přátelům, ale přijde mi, že to nekončí. Je to samozřejmě i tím, že doma skladuju nějaký materiál na výrobu věcí pro eshop a výrobky samotné. Takže to vypadá tak, že tam, kde uvolním místo, nacpu něco pro eshop. Je to asi začarovanej kruh nebo nevím...
A kvůli rekonstrukci se tedy letos zase nedostaneme na žádnou zahraniční dovolenou, rozuměj k móóóři. Navíc má naše vesnická školka otevřeno až poslední dva týdny v srpnu, takže se musíme s manželem vystřídat v hlídání, protože babička je ještě stále (ale už poslední měsíc) v pracovním procesu a děda si na ty naše divochy (potom, co mu párkrát v rámci skotačení skočili do silnice) sám netroufne (no, nedivím se mu:))).





A tak výletujeme a koupeme se doma na zahradě v bazénu. A babiččinu zahradu už tradičně využívám na setkání s kamarádkami ze školy nebo s příbuzenstvem. Letos to bylo v boho stylu. Pod naší jabloní jsme si udělali boho váleníčko. Kobereček, moje macramé a závěsy na květiny, taburet a k tomu všemu nám svítily nové žárovky, které mám od Bella Rose. Já si je už dlouhou dobu přála, ale vždy bylo něco přednějšího. A tak, když jsem měla možnost si v rámci spolupráce vybrat nějaký produkt, byly jasnou volbou. Jsou krásný. Teď o prázdninách je ještě určitě mnohokrát využiju, protože kdo nemá rád romantické osvětlení, že jo? Zvlášť takhle designové. A když nebudou sloužit venku, budou mi zdobit konzoli v obýváku. 




 Nedalo mi to, nevyfotit žárovky za tmy. To je jiné kouzlo....



No a jestli se vám moje žárovky líbí, vybírat můžete tady. Je tam několik druhů...


Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

4 komentáře: