úterý 21. srpna 2018

Koše na cokoliv


Od včerejška mám zase jeden nový produkt v eshopu. Jsou to KOŠE S KOŽENÝMI UCHY. Tyhle, klik.
Je to praktická věc na uložení v podstatě čehokoliv. Schovat do nich můžete vaše deky, plédy, polštáře. Hodí se i třeba jako koš na špinavé prádlo
Naši kluci ho mají v pokojíku jako koš na hračky. A řádně ho už také otestovali.
Výhodou těchto košů je, že se po pomačkání zase rychle vrátí do svého původního stavu a drží tvar. 
Mám je ve třech barvách - černé, šedé a takové velbloudí. Materiál je to polypropylen - stejně jako u těch mých psaníček (těchto). Ucha jsou z pěkné masivní kůže a jsou připevněna kovovými nýty v barvě staromosaz.

K dispozici jsou ve dvou velikostech: výška 40 cm (+ucha) nebo výška 50 cm (+ucha). Průměr dna je 40 cm.  Ucha, stejně jako logo MY HOME STYLE jsou kožená a mají výšku 15 cm. 
Koše mi tentokrát šila mamka (já už je pak jen doladila koženými doplňky), protože můj stroj na tenhle materiál prostě nestačí. A i jí se pár jehel zlomilo. Asi je na čase si pořídit nový stroj...Ježíšku???!!!

Budu ráda, když na koše kouknete a napíšete mi, jak se vám líbí nebo nelíbí:)
Mějte se všichni fajn a já se zase ozvu.




 


7 komentářů: