neděle 2. prosince 2018

1. adventní


Ještě včera sníh, dnes už jen břečka. Tady totiž prší.
Adventní věnec jsem, stejně jako advenťák, dělala až včera, na poslední chvíli. Jsem ostuda ! Vždy jsem ho měla hotový několik dní předem. Letošek je nějaký divný. Tak nějak víc práce a kluci už také potřebují odbornější zacházení (rozuměj logopedie, učit se s nimi básničky na besídku a tak).
Jako každý rok mám věnec tradiční. Přírodní s červenými akcenty. Jak jsem psala, červenou nemusím, ale k Vánocům patří, takže na věnci (a letos i na tom advenťáku) ji máme. 







Truhlíky na oknech jsou letos ultra přírodní - jen několik druhů jehličnanů, buxusu a břečťanu. A pár šišek. 
Teď v podvečer jsme měli v plánu jít na rozsvěcení obecního vánočního stromu, jenže: začalo docela dost pršet, chlapci mi asi v půl čtvrtý vytuhli (to zase budou řádit do jedenácti) a tak to pro letošek padá. V dešti se mi tam fakt nechce a s ukňouranýma nedospanýma klukama už vůbec ne. Takže vyrábím "lapač stěnu" a koukám u toho na Angeliku (věříte, že jsem jí ještě neviděla?) a pak budu žehlit. No, romantika hadr:) Vlastně jo, popíjím k tomu svařák a to se počítá !
Jak jste trávili dnešek vy?





Žádné komentáře:

Okomentovat