pondělí 24. prosince 2018

Stromečková


Ozdoben včera v noci, aby měly děti ráno překvápko. Jako každý rok. Ten příští už ale asi budeme zdobit společně. Vlastně už jsme tak trochu začali. Letos totiž máme kolekci. A kluci si jí navázali sami. Kvalita čokolády sice nevalná, ale k dětství kolekce na stromeček zkrátka patří, takže jsem o ní kluky nechtěla připravit. My s bráchou jsme jí totiž milovali. Vždy jsme soutěžili, kdo dřív uloví ty nejlepší bonbóny. 
Nazdobený ho máme opět slaměnými ozdobami, ozdobami z dřevěných korálků, které jsem dělala vloni a asi třemi macramé vločkami, které mi zbyly. 
Celé místo dotváří adventní kalendář, už bez úkolů. I tak vypadá pořád docela hezky...
Dárky dám pod stromeček až večer, až po večeři půjdou kluci ven prskat prskavky. Letos jsme totiž přestěhovali jídelní stůl do obýváku, takže nemůžou čekat v kuchyni jako předchozí roky, kdy kluci seděli u štědrovečerní hostiny a já se šla podívat, zda už byl u stromečku Ježíšek a vše mohla připravit.
Ani nevím, co si vezmou letos na sebe. Možná vánoční svetry, ale možná jen košile s vánočními odznáčky. Uvidíme.









Ani zvířatům snad do lesa dát nepůjdeme. Kluci mají už dva dny zvýšenou teplotu a nechci riskovat. Podnikneme to tedy možná zítra či pozítří. Snad se dožiju. Strašně mě dnes od rána bolí hlava, jak jsem v podstatě tři dny nebyla pořádně venku... A tak doma aspoň celý den větrám, abych měla přísun čerstvého vzduchu. Jo vlastně včera ! jsem myla okna (nějak jsem na to letos zapomněla) a tak jsem vlastně na vzduchu tak trochu byla...
Ale dnes Vám chci hlavně popřát veselé a radostné vánoční svátky a v tom novém roce ať jste hlavně zdraví, hodně spolu a máte pořád úsměv na rtech. A pohlížejte na ten život trochu víc s nadhledem. Je to pak všechno veselejší... ŠTASTNÉ A VESELÉ  

3 komentáře:

  1. mytí oken = bolavá hlava...…. přeji ze zasněžených Jizerek krásný Štědrý den a nejen ten.... Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možný s tou hlavou:)) A nebo taky nedostatek vzduchu a klučičí křik a boje :)) Sníh a hory závidím a děkuji... u příspěvku

      Vymazat