středa 2. ledna 2019

Takové byly....Vánoce 2018


Letos jsme to komplet prostonali. Né moc, ale žádné mé milované procházky a pobyt na čerstvém vzduchu se nekonaly. Teda kromě štědrodopolednímu pohoštění lesních zvířat, kam jsme nakonec šli jen s Bruňou. Nejdříve totiž byly nachlazené děti a ve finále já. A tak procházky nakonec zbyly na dědu a babičku, kam jsme se před Silvestrem přesunuli, abych se mohla v klidu vyležet, vypotit, vyspat. Hlavně bez řevu a rvaček. Jo, kluci se pořád o něco hádají, perou a řvou. A já je překřikuji, takže to ještě ke všemu odnesly moje hlasivky a průdušky.


Letos jsme pochoutky na strom nepřivazovali, ale jen rozhazovali. Ty provázky nejsou jsou pro zvířata nebezpečné.
Vánoční svetry se letos také nekonaly. Myslela jsem, že z toho bude tradice, ale ono je večer vždy už takové vedro, že by se kluci upekli a letos je ani nechtěli. Tak měli aspoň tyhle vánoční ponožky (sobíkům a Santa Clausům neholduju, ale tohle je dárek od babičky, takže budiž). A na košilích vánoční odznáčky.




Letos poprvé měli kluci na dárcích jmenovky. Bobík už totiž umí číst svoje a Bruňovo jméno ! Tak rozdával. V předchozích letech jsme dárky odlišovala jiným balicím papírem. Každý měl svůj. Letos taky, ale jmenovky k tomu.


 


Obrovská radost. Kancelářská sada. Bobík si MOC přál sešívačku a
děrovačku. Sranda...

Jako úvod nic moc, ale Vánoce jsme si užili. Kluci letos nedostali ani jedno auto. V podstatě jen nové, menší lego (pro větší děti), hodně her a nějakou tu pistoli. Bruňda pak hrací knihy s piánkem a oba nové knihy k elektronické tužce. Ale i tak jsou nadšení. Celé Vánoce se z pokojíku ozývají koledy nebo lidové písničky a Bruňův zpěv (jo, cítím v něm hudební potenciál...aspoň někdo bude po babičce :)).




Letos jsme neměli pod talířem šupinu, tak doufám, že nám to neodnese štěstí (jo, jsem hrozně pověrčivá) . Kapra mi totiž už naporcovaného dovezl táta přímo z rodných Jižních Čech, takže jsem si už neměla co schovat. Ale jablíčka jsme si rozřízli a lodičky jsme také pouštěli. Jediná moje lodička se od kluků odpojila a plula na druhý břeh....no nevím, co si o tom myslet...radši nemyslím:))
Doufám, že jste měli vyvedené svátky a do nového roku jste vstoupili PRAVOU. 

2 komentáře:

  1. Soucítím s tím maroděním, taky jsem to letos odnesla, hned na Boží hod...a ještě včera jsem dobírala léky...A to jsem se tak těšila, jak si svátky užiju a po Novém roce se vrhnu zase na nějaký lehčí životní styl a budu pěkně cvičit...no a prý že mám být v klidu a teple, pche :/ :D Tak snad se cítíte lépe :) Vánoce jste měli hezké, to je důležité :)

    OdpovědětVymazat