úterý 19. března 2019

Sobotní dávka energie, aneb ohlédnutí za Mamafestem 2019


První březnovou sobotu proběhl druhý ročník Mamafestu, který organizuje Iva Baltaretu z blogu DIY projekty, pod taktovkou Get Found, kde Iva působí. 

Na prvním loňském ročníku, jsem měla tu čest být jedním z řečníků (a ještě letos účastnice z loňska na mou, prý zábavnou, třičtvrtě hodinku vzpomínaly - děkuju), ale letos jsem si to již užívala jako posluchač. A že bylo co poslouchat.



První výstřel energie udělala Margareta Křížová, která povídala o své cestě a nabádala o tom, aby podnikání chtivé ženy hlavně zůstaly nohama na zemi a s čistou hlavou, protože pokud je hlava v pořádku, všechno je možné.



Druhým řečníkem byla marketingová čarodějnice Madla Čevelová, která povídala o cenotvorbě. Madlu znám z jejích videí a blogu a je to moje krevní skupina. Vše vysvětluje polopaticky, intuitivně a s peprným humorem sobě vlastním.



Potom následovala panelová diskuse tří maminek podnikatelek se všem známým Jirkou Rosteckým, který, mimo jiné, vede úspěšný portál Mladý podnikatel. A diskuze to byla chvílemi věru peprnější. Na podiu se sešla Valina Kociánová ze samostatnedite.cz, Petra Plevová z pikle.cz a Petra Plemlová z unuo.cz . Holky perfektně ukázaly, jak rozdílně lze vnímat podnikání a přístup k němu. A také jaký je rozdíl mezi firmou, kterou si člověk hýčká skoro sám a businessem s 50+ zaměstnanci.





Dále pak následovaly přednášky holek o podnikání na instagramu a o organizaci času. Hovořily Aneta Martinek a Klára Mouchová. O tom, jak pracovat s texty, hovořila copywriterka a obsahová markeťačka Monika Trojanová, alias  holkanatext.cz .



Další panelovou diskuzi vedla Míša Záleská z hrajemesijinak.cz, která vyzpovídala tři blogerky - Míšu Kněžkovou z MKlife, Katku Osičkovou z Mama-live a Báru Vaňkovou z Our Family Kitchen. Holky povídaly o začátcích blogování, o tom, kam je blogování posunulo a jak všem přineslo zajímavé pracovní zkušenosti. Dotkly se také velmi konkrétně spoluprací s firmami.



Nakonec promluvily čtyři ženy o svém podnikání: Jana Červenková sdetmivbaglu.cz, Jana Kuntošová vesnickedobroty.cz, Marie Haklová littlebears.cz a Blanka Pelclová nahlave.cz

Jo a abych nezapomněla. Každý si na místě mohl s odborníky ve svých oborech zkonzultovat své plány nebo podnikání. Na výběr bylo celkem devět profíků. 

To už má pozornost byla trochu roztříštěná, protože bylo půl sedmý a já už od těch 8hod., kdy jsem na Mamafest odjížděla, byla dost unavená. 

Potkala jsem tam však spoustu známých tvářích z loňska a byla jsem fakt potěšená, že některé maminky si mě spojily s mým eshopem a mými výrobky (byť sebe sama ukazuju nerada a jen velmi ojediněle). 

Každopádně jsem si odnesla dost fotek v mobilu a několik popsaných stran z informacemi, které musím aplikovat do své práce a přístupu k zákazníkům. Také jsem si nechala zkonzultovat font písma od Andrey Grigerové a při konzultaci s Bohdanou Goliášovou se mi dostalo jedné ťafky, se kterou jsem se musela vnitřně trochu popasovat.  

Bylo to ale strašně super a už se zase těším na další ročník. Samotnou mě zajímá, čím ho Iva trumfne, protože tihle hosté byli fakt top.

Děkuju, Ivi  ♥ 

fotky jsem si půjčila z webu Mamafestu

2 komentáře:

  1. Bylo to bezva, užila jsem si to a díky za bezva článek. krásné jaro! Margareta

    OdpovědětVymazat