pondělí 14. října 2019

My čtyři


Začátkem září jsme si nechali od nejlepší Terky alias Madame Coquette udělat rodinné fotky.
Takhle - dva roky jsem čekala, až zhubnu, abychom se vyfotili. Letos jsem to definitivně vzdala a šla jsem do toho. Dokud jsou kluci malí a roztomilí. Doteď jsme se totiž pár let po sobě fotili u sousedky na zahradě samospouští....
Terka nám udělala fakt krásný fotky, ale to všichni víme, že ona je umí. Proto jsme si jí taky vybrali.


ROZHOVOR SE MNOU :)

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ 






No a já jsem ráda, že jsem ty fotky mohla použít do ROZHOVORU, který se mnou udělala Jarmila, která vede web Sendire o ženách na volné noze, osobním rozvoji, rodině a vztazích. K rozhovoru mě Jarmila pozvala díky mému komentáři, který jsem zanechala k jednomu jejímu příspěvku v její fb skupině. Povídaly jsme si o rodině, o tom, jak mě napadlo a co mi pomohlo založit si e-shop a vyrábět něco rukama. No a je tam i slovo o úklidu/neúklidu....
Rozhovor najdete TADY. No a když už tam budete, přečtěte si rozhovor s dalšími velmi inspirativními ženami, které Jarmila vyzpovídala.



2 komentáře: