neděle 22. prosince 2019

Ohlédnutí za adventním trhem


Stejně jako vloni se adventní trh konal v Kině Sokol v Kladně. A stejně jako vloni to byla krásná akce, plná šikovných a kreativních lidí a úžasného programu plného písní a módy (ano, představily se hned tři ateliéry).
Já letos představila hlavně své kabelky, které vloni ještě nebyly na světě a také macramé baňky, které jsem poctivě motala min. čtrnáct dní. Ty jsem rozvěsila na vrbové proutky a vypadalo to docela hezky. Naštěstí mi nějaké zbyly, takže jsem je hned využila na náš vánoční stromeček, který jsme letos poprvé chystali s klukama.


Zároveň to byla asi moje poslední živá akce, protože příští rok i naše řemeslné obory čeká EET, kterým díky eshopu nedisponuji a nevím, zda se mi bude chtít vyběhávat speciální potvrzení a paragony, které by prodej umožňovalo.... Uvidíme... 


Žádné komentáře:

Okomentovat