úterý 24. prosince 2019

Ozdobeno, napečeno, zabaleno ... tak šťastné a veselé



Stromeček jsme letos zdobili o den dřív. A taky nám ho poprvé nepřinesl Ježíšek jako překvapení z noci z dvacátého třetího na dvacátého čtvrtého. Kluci si ho vyprosili a chtěli sami zdobit. A já řekla „proč ne“? Máme malou jedličku jako každý rok. Už mi to teda chlapci reklamovali, že je malej, aby se vzápětí vztekali, že nedosáhnou ke špičce ...
Ozdobeno letos máme částečně mými skleněnými macramé baňkami a částečně kupovanými. Zlatostříbrně. Vím, že by se to nemělo kombinovat, ale mě to letos nějak nevadí a vůbec to nevypadá zle. Co myslíte?

 




Letos jsme byli i o den dřív dělat nadílku zvířectvu do lesa. Je to totiž od pátku do Štědrého dne letos docela dlouhá doba a na všechno je tak nějak víc času. Napečeno totiž mám. Včera jsem si v klidu uvařila rybí polévku, udělala salát a upekla vánočku a dnes už jen koukáme na pohádky a šli jsme na procházku.



Cukroví mám také napečeno. Máme asi 7 druhů cukroví, ale od každého jen jedna várka těsta, takže toho ve finále vlastně moc není. Ještě mi trochu přivezla mamka a podarovala teta, ale stejně toho bude tak akorát. 



Vánočka se mi letos po několika letech povedla. Možná právě proto, že jsem jí motala v klidu a pohodě a ne ve shonu jako každý rok. A je to opět ta moje osvědčená tvarohová bez kynutí.

Dárky jsou taky už pár dní zabalené. Sehnala jsem letos tyhle krásné bílo a černo zlaté balicí papíry v céáčku. Na jmenovky jsem rozstříhala jednu velkou mašli (viz. foto), kterou jsem tu měla schovanou z nějakého dárku a doplnila větvičkou a mini ozdůbkami.






Takže teď už nezbývá, než vám popřát vám poklidné svátky vánoční a ten nejbáječnější magický rok 2020 plný zdraví a radosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat