čtvrtek 19. prosince 2019

Právě vyšlo


Ještě než vám popřeji krásné Vánoce, musím sem sdílet takový můj první vánoční dárek. Včerejší vydání magazínu Blesk Bydlení. Oslovili mě jako jednu z kreativních blogerek, které na svých stránkách představují. 
Udělalo mi to velkou radost a o to víc, že představili i moji tvorbu, kterou najdete na eshopu. Nahlédnout ale můžete i k nám domů.
Moc děkuji za příležitost. Potěšilo mě to.

A pokud byste si o mně chtěli ještě něco přečíst, koukněte na web Maminkatelek SEM. Tam je zase něco málo o mém soukromí a cestě k tvorbě.

P.S. Zdaleka nejhorší pro mě bylo nafocení portrétu. To nám s Bobem trvalo asi hodinu (vyfoceno přes 200 různých fotek a použitelné asi 4 ).





10 komentářů:

  1. Peti, si šikulka, pekné Sviatky!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Alenka. Požehnané svátky a do magického roku 2020 hlavně zdraví a lásku!

      Vymazat
  2. Congratulations Petra!!!!
    So happy for you.
    Have a wonderful Christmas time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Vám děkuju za spolupráci!
    Denisa (Blesk Bydlení).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, bylo mi potěšením a ještě jednou děkuji. Krásné Vánoce!

      Vymazat
  4. To vypadá moc pěkně! ten váš obývák se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já si zvykám:). Na mě moc tmavé (je to ale na delší povidani). Krásné Vánoce!

      Vymazat
  5. Peťko, gratuluju !!!!! Přeji ti krásné a pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji a přeji totéž. A v novém roce hlavně zdravííí....

      Vymazat