pondělí 2. listopadu 2020

Podzim v závěsu


 A to doslova. Letos jsem podzim zavěsila. Do macramé závěsu. 

Úplně jednoduchá dekorace zase trošku jinak. Stačila mi k tomu jen miska. Našla jsem jen tuto (dřevěnou sem nemohla najít a proutěnou jsem měla ve skladu, kam se mi pro ní nechtělo). Do ní jsem jedním tahem umotala primitivní věneček z březových větviček (jen jsem je stočila do kruhu), který mi posloužil jako takové hnízdo pro další dary přírody.

Základem mi byla dýně a k ní jsem nasypala kaštany a ořechy.



A pokud si macramé závěs na květiny neumíte udělat, pomůže vám k tomu můj nový macramé DIY kit, tedy další tvořivý set na výrobu včetně podrobného návodu.
Mám ho hned ve dvou variantách. Jeden s jednoduchým plochým vzorem a druhý s krouceným.




No a pokud si toužíte vyrobit macramé závěsnou dekoraci, koukněte na můj DIY na její výrobu TADY.



Žádné komentáře:

Okomentovat