pondělí 23. listopadu 2020

Už vybíráte?

 


Tak jak? Už vybíráte dárky na Vánoce? Já ano. Už jich mám většinu koupenou a další část koupím tento nebo příští týden.
A pokud byste chtěli podpořit malé tvůrce, třeba jako jsem já, koukněte SEM nebo se podívejte na těchto pár fotokoláží, abyste taky vlastně vůbec věděli, co všechno už u mě v e-shopu můžete najít.
Začnu s mojí a zákazníky nejoblíbenější kategorií, kterou je MACRAMÉ. Nevyrábím jen klasické macramé, ale i různé jeho variace. A k těm patří třeba i závěsy na květiny. I ty, které se dají zavěsit přímo na zeď a ne jen do prostoru.



Další tip je pro všechny kreativní duše, a to je moje letošní novinka, na kterou jsem pyšná, a to jsou MACRAMÉ TVOŘIVÉ SETY (tzv. DIY kity) na výrobu macramé dekorací. 

Najdete u mě jak varianty s návodem a veškerou výbavou, tak jen samotnou výbavu vč. klacíku.



Další skupina produktů je čistě dámská záležitost – KABELKY. V nabídce mám jak velké shopperbagy, tak i menší psaníčka. Najdete u mě tyto varianty kabelek:




Poslední skupinou jsou výrobky z pevné kobercoviny, která hezky drží tvar, čistí se na sucho a neplstí.  Jedná se o velké úložné koše, které jsou vhodné na ukládání dek, polštářů, hraček nebo špinavého prádla.
Stolní úložné koše využijete na kancelářské potřeby, jako obal na květiny nebo třeba na ukládání klubíček či ponožek ...

Ze stejného materiálu jsou také již zmiňovaná psaníčka a velké kabelky (shopperbagy).

Kde nakupujete vy?

A znáte iniciativu www.darujemeceskevanoce.cz ? Pokud ne, určitě se tam podívejte. Najdete tam spoustu překrásné tvorby českých tvůrců.

Žádné komentáře:

Okomentovat