středa 2. prosince 2020

3+1 návod na macramé ozdoby



Tyhle návody jsem sdílela už na MHS facebooku a blogu, ale dám je i sem.

Jsou to úplně primitivní macramé ozdůbky na stromeček. Ale myslím, že krásně vyniknou i jako přízdoba vánočního dárku nebo jen jako taková pozornost pro kamarádku. Videa vás odkážou na můj YT kanál. A když mi tam dáte lajk nebo sledování, budu moc ráda:)

Návod na věneček můžete použít i jako krásnou vánoční nástěnnou dekoraci, pokud si ho umotáte na velký kruh.

První video přináší postup na výrobu MACRAMÉ STROMEČKU.

Stromeček je dobré tvořit ze silnější šňůry. Nejlepší šňůry na výrobu stromečku jsou Bobbiny Premium 5 mm, které krásně drží tvar. Seženete ZDE .

 


Ve druhém videu naleznete návod na MACRAMÉ ANDÍLKA.

Provázek nebo šňůrku můžete použít jakou chcete, ale ideální šňůry na andílka jsou třeba Bobbiny Premium 5 mm nebo Bobbiny Junior 3mm, které seženete ZDE.



Třetí video je tolik oblíbené MACRAME PEŘÍČKO (nebo LÍSTEK?).

Na peříčko či lísteček jsou nejlepší šňůry stáčené, tedy ty, které se dají rozčesávat. Ideálně Bobbiny Macrame regural 3mm (na velké peříčko Bobbiny Macrame XXL 5 mm), které seženete ZDE. Korálky pak tady.

Základem jsou také KVALITNÍ OSTRÉ NŮŽKY A KARTÁČ (nebo hustý hřebínek) na macramé. 


A to nejhezčí nakonec. MACRAMÉ VĚNEČEK.

Kroužek na věneček si doma buď vyrobte sami stočením silnějšího drátu nebo můžete pořídit TADY.  Dejte pozor, abyste měli šňůru dost dlouhou (viz. propočet obvodu kruhu a délky šňůry ve videu). 

Jako šňůru použijte klasický bavlněný provázek, vlnu, nebo šňůru z mojí nabídky ZDE.  Já tvořila ze šňůry Bobbiny Premium 5 mm. Můžete ale použít i Bobbiny Junior 3 mm nebo Bobbiny regural 3 mm či Bobbiny Macrame XXL 5mm. Čím užší šňůra, tím jemnější výrobek…


Tak já doufám, že jsem vám udělala těmito návody radost. 

A teď hurá na věc....

Krásný advent,

Petra

 

Žádné komentáře:

Okomentovat