středa 9. prosince 2020

Lehké vánoční zdobení


Zdravím vás pár dní před Vánoci. Letos ani neprožívám žádný shon. Asi je to tou divnou dobou, která tu je. Cukroví mám ze 70% hotové. Zbývá promazat linecké a nepečené druhy - tyhle. Ty budu dělat asi tento víkend. O první adventní víkend jsem totiž tak trochu přišla, protože jsme neplánovaně jeli k našim a já stihla umotat adventní věnec jen tak tak. Ale mám ho a svítíme.


 

Také jsem koupila venkovní světýlka na náš malý buxus na přezahrádce před domem. Děti nadšené. A svítím i novou lampou v obýváku. Můj první úlovek z Bonami. Barva černá a měď tak, aby mi ladila k mým mosazným a měděným květníkům. Měli jsme asi 15 let starou vysokou lampu z Ikea. Tu jsme přesunuli klukům do pokojíku a v obýváku už je jen tato a pak jedna stolní. Tahle je nižší, decentní a akorát na čtení. A vypadá luxusně.

A za lampou vidíte jedno z mých posledních macramé.





Po domě jsem rozvěsila pár plechových ozdob, jmelí, do oken vločky z toaletních ruliček a můj macramé věnec na zeď. Původně vypadal hodně jednoduše (viz. první dvě fotky), ale když jsem druhý den přišla z práce, říkala jsem si, že to vlastně nějak není ono a věnec jsem obrátila, zavěsila do něj macramé baňky z loňska a bylo vymalováno. Aspoň je změna oproti loňsku.

Hvězdičky (nebo vločky?) jsou vyrobené z toaletních ruliček a kluci je dobarvili bílou temperou. Nejsou dokonalé, ale jsou jejich a oni jsou pyšní, že jsem je pověsila vedle jejich oblíbené svítící vánoční hvěždy.



A pokud lačníte po dalších DIY ozdobách, koukněte třeba k Ivě z DIY projekty, která má jak na blogu, tak na svém IG spoustu návodů na krásné originální ozdoby a věnce.
Nebo číhněte k Monice Vintagelover na její papírové hvězdy, stromečky a baňky z tapet (návody má v highlights na IG nebo přímo na jejím blogu).
A jestli se chcete inspirovat zajímavým balením dárků, koukněte na nápady sem.

Jak finišujete s vánoční výzdobou a pečením vy? A co předvánoční nálada? Už se dostavila?

Žádné komentáře:

Okomentovat