středa 5. května 2021

Gold is the new black


Zjemnila jsem naši zeď. Už na ní nejsou obrazy v černých rámech, ale zlato. Ano, místo černých rámů jsem pořídila zlaté. Všechny od
Poster store. A do nich krásné přírodní plakáty, protože jak víte, to, co mě nabíjí, je hlavně příroda. Obzvlášť v této těžké době. A že se nám to jaro pořád schovává za mraky, tak si ho od teď přivolávám i doma pohledem na louku a květiny. Ty divoké, samozřejmě. Ty jsou totiž nejkrásnější... Plakátů s motivem přírody jsou tam stovky, takže jsem si udělala takové 4 série, ze kterých jsem vybírala.


Obývák, jak už jsem tu někde psala, máme trochu tmavší (už jsem se s tím docela zžila) a ty tmavé rámy ho dělaly ještě temnější. 

původní stav

Vzhledem k tomu, že mám doma docela dost mosazných nebo měděných doplňků, tyhle zlaté rámy k nim skvěle padnou. A zeď, jakož i celý pokoj, se navíc skvěle prosvětlily. 

Nechala jsem jen velký tmavý rám, v němž je "putovní" rodinný obraz. 



 

 


A protože mám ráda rámy se vším všudy, plakátky jsem zasadila do paspart. Obraz to pak dělá mnohem luxusnější než kdyby byl plakát v rámu jen tak. Prostě k rámu patří pasparta a basta:)

 


Manipulace s těmito rámy je velmi jednoduchá. U menších rámů jsou zarážky vyjímatelné, takže si je můžete umístit jak potřebujete, u velkého rámu jsou fixně přichyceny, což je dobře, protože s těmi velkými rámy je obecně komplikovanější manipulace. 




Pokud si nevíte s rozmístěním nebo kombinací obrázků rady, na www.posterstore.cz najdete inspiraci, jak plakáty kombinovat. Je tam nějakých 400 možných kombinací včetně přesných rozměrů rámů, obrázků i paspart.

Plakáty jsou tištěné přímo ve Švédsku, odkud pak putují přímo k vám. Použité dřevo dřevěných rámů je z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy. A pozor, každé úterý se na e-shop vkládají nové kolekce. 

Pokud chcete skandinávský e-shop Poster Store vyzkoušet,  se slevovým kódem homestyle35 můžete využít slevu 35%. Platnost kódu je od 5.5.-5.6.2021. Sleva platí všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců a neplatí pro rámečky) . Slevu nelze kombinovat s jinými slevovými kampaněmi.

To je, myslím, pěkný začátek :)

1 komentář:

  1. Hezké. Někdy žasnu, jak stačí změnit malý detail, a co to udělá... Přeji hezké dny. Peťula

    OdpovědětVymazat