středa 6. října 2021

V práci nebo doma?

Také jste vždy snili o tom, jak budete pracovat z domova, ideálně celý den v pyžamu nebo v teplákách? Já ano. Ovšem realita je někde jinde.

Proto mám nakonec kancelář mimo domov a jsem za to neskutečně ráda. Obzvlášť, když jsem si ji mohla vyzdobit plakáty z prověřeného posterstore.cz

Vždycky jsem snila o tom, jak budu pracovat z domova. Žádné dojíždění, nervy na silnicích apod. Jenže pak přišly děti. A s nimi spojený neustálý nepořádek - všude něco. A když už to vypadá, že je uklizeno, pod linkou se najednou objeví nečekaná nadílka kuliček, bonbonů aj.

A když se člověku konečně podaří pracovat z domova, tak ono to najednou tak úplně dobře nejde. Proč? Protože cestou do kuchyně posbíráte poházené drobnosti, u vaření čaje zjistíte, že máte plný prádelní koš. Při stlaní dětských postelí objevíte neidentifikovatelnou skvrnu něčeho lepkavého na zemi a "uklizené" (čti údajně vyhozené do prádelního koše) ponožky v polici s hračkami.... a mohla bych pokračovat.

Zkrátka s těmi dětmi je to nekončící uklízecí maraton a člověk se pak nějak podívá na hodiny a ono je skoro poledne a počítač je stále "jen zapnutý"...

Takže mám kancelář kousek od domu! TO MÍSTO. To místo, kde je naprosté ticho, to místo, kde si v klidu uvařím kafe a ještě horké ho vypiju, to místo, kde je uklizeno a nečíhají tam na mě schované ponožky, to místo, kde hned vedle je můj skládek a já mohu hladce vyexpedovat nějakou last minute objednávku. Zkrátka, víte, jak to myslím, že?


A teď v ní mám i velkoformátové postery. Black & white. A taky květiny. V mých macramé závěsech. A taky taková motivační hesla, která jsem nikdy moc nemusela, ale poslední dobou mi z různých důvodů tak nějak přijdou vhod a pomůžou, když třeba zrovna nestíhám nebo jsem na nervy ze 4 hodinového psaní 6 řádků s čerstvým prvňáčkem :)

A pohodlná, vzdušná a ergonomická židle je také ta nejlepší investice, než se někde hrbit doma na gauči.

 

Velké černé dřevěné rámy na zeď nepověsím, protože předělovací zeď je sádrokarton, který se při větším dotyku tak trochu hýbe. To nebudu riskovat, proto jsem jeden rám umístila na židli a jistím ho květinou a druhý je opřený o zeď. Velké, jen tak opřené rámy se mi vždycky líbily. Tyhle jsou o velikosti 70x100 cm. 



A protože Vánoce jsou tu coby dup a tip na dárek se vždy hodí, mám pro vás opět slevu 35% do shopu www.posterstore.cz

Sleva platí od středy 6.10. - 13.10.2021. Slevový kód je: MYHS35. 

Sleva neplatí pro kategorii Kolekce umělců a nelze kombinovat s jinou slevou.

Sama už mám pár dárků nakoupeno, protože "kdo je připraven, není těsně před Vánoci překvapen, že? V kanceláři jsem si již "aktivovala" krabici na dárky, kde každý rok schraňuji dárky pro celou rodinu, aby je nikdo nemohl najít. 

Co vy a vánoční dárky?

Žádné komentáře:

Okomentovat