středa 9. listopadu 2022

Vánoce u MY HOME STYLE

Rok se s rokem sešel a já tu jsem opět s tipy na vánoční dárky. A to rovnou těmi mnou vyrobenými.

Ano, můj e-shop stále žije, i když ty poslední roky je to těžké v souvislosti s událostmi ve světě i doma, které se dějí.

Ale já se nevzdávám a tvořím dál :)

macramé boho vánoční baňky

Pořád si u mě můžete pořídit macramé vánoční ozdobičky. Boho vánoční baňky jsou vyrobeny z českého foukaného skla a boho dekorace jsem jim poskytla prostřednictvím macramé vzorů já sama.

Objednat si je u mě můžete hned ve 3 velikostech: 6 cm, 8 cm a velké 10 cm. Ty jsou vhodné i jako samostatná větší vánoční ozdoba třeba k zavěšení někam do prostoru nebo na větvičku jako solitér.


A když už budete u mě na webu, vytvořila jsem vám pár koláží, takový ROZCESTNÍK, aby se vám tam ještě lépe orientovalo.

macrame

Začnu s mojí a zákazníky nejoblíbenější kategorií, a to je MACRAMÉ, které tvořím vždy na zakázku. Vybírat můžete již z více než 80 různých vzorů ! 

Nevyrábím jen klasické macramé, ale i různé jeho variace. A k těm patří třeba i závěsy na květiny nebo třeba polštáře.

macrame diy tvořivé sety, sady

Další tip a stejně oblíbená kategorie je pro všechny kreativní duše, a tou jsou MACRAMÉ DIY TVOŘIVÉ SETY (tzv. DIY kity) na výrobu macramé dekorací. V nabídce už jich mám celkem sedm

Najdete u mě jak varianty s návodem a veškerou výbavou, tak jen samotnou výbavu vč. klacíku bez návodu.

Vybírat můžete ze:
2 DIY setů na výrobu MACRAMÉ NA ZEĎ
2 setů na ZÁVĚSNÝ KVĚTINÁČ
LUCERNU DIY set
PSANÍČKO DIY set 
basic PEŘÍČKO set

Ještě pořád na ně navíc běží předvánoční slevová akce.

úložné koše

Další skupinou jsou výrobky z pevné kobercoviny, která hezky drží tvar, čistí se na sucho a neplstí.  Jedná se o ÚLOŽNÉ KOŠE různých druhů:

-        VĚTŠÍ na ukládání dek, polštářů, hraček, jako organizér do vestavěných skříní nebo do koupelny, nebo na uložení špinavého prádla

-        MENŠÍ na kancelářské nebo kosmetické potřeby, krásné jsou jako obal na květiny nebo také jako organizér na menší věci do vestavěných skříní

kabelka, shopperbag, taška, psaníčko

Poslední skupina produktů je čistě dámská záležitost – KABELKY. V nabídce mám jak velké shopperbagy s pevnými koženými uchy, tak i menší psaníčka.

Co vy a dárky? Už nakupujete? Já mám tak 3/4 nakoupené.

2 komentáře:

  1. Péťo, moc krásné tvoření. Já už mám nakoupeno až na pár drobností. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To je fajn s těmi dárky. Kdo je připraven, není překvapen, že ?:) Před Vánoci je pak práce až dost...

      Vymazat