úterý 19. září 2023

Josef Blecha - portréty slavných osobností


V galerii Kladenského zámku právě probíhá výstava Josefa Blechy. Je to výstava jeho portrétů slavných osobností. A protože je to barevné a hravé, vzala jsem na výstavu kluky. Všechny tři. Ten poslední se přidal sám, aniž bych ho zvala. Myslela jsem si totiž, že by se mu takový styl nelíbil. No, ve finále jsem nebyla daleko od pravdy :)

Mně se ale výstava moc líbila, a protože kluci mají rádi komiksy a snaží se je kreslit, byla to pro ně zároveň taková inspirace. Aspoň doufám.


Před výstavou jsme si prošli zámeckou zahradu a zkoukli medvědy. Teda medvědici a jen jednu. Společně se totiž nepouštějí (perou se, takže se do výběhu pouštějí "na přeskáčku"). A měli jsme štěstí, že byla hodně blízko, takže jsme si ji mohli pořádně prohlédnout.



Pak už naše cesta vedla přímo na výstavu. Byli jsme tam takhle v sobotu dopoledne sami, takže to bylo příjemné a jen pro nás. Kluci měli za chvilku zkouknuto, takže šli ven (klasika). Já si to ale pak úplně sama hezky užila a nafotila na památku. 






Malou ochutnávku dám i vám. Co vy na to?

2 komentáře:

  1. Kdybych to měl blíž, tak bych se určitě na výstavu šla podívat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrada krásná, výstava zajímavá)))

    OdpovědětVymazat