pondělí 11. září 2023

Letní tábory, aneb matka u zdroje

Kluci byli letos na dvou příměstských táborech. A u obou jsem byla tzv. "u zdroje". Jeden pořádala naše obec, ve které jsem zastupitelka a pracuji pro ni i v jedné další oblasti. Dětičky jsem teda měla vždy pěkně pod dozorem a místa na táboře zarezervované jako první (jako známá šprtka). Navíc se v naší malé obci všichni známe, takže to je i pro děti super. Letos se sešlo úctihodných 51 dětí. Kluci se už od loňska moc těšili. Bruňa ani dospat nemohl...

 

 


 


Druhý příměšťák strávili v mém novém pracovním působišti. V naučném ekologickém středisku Čabárna kousíček od Kladna. To vám určitě doporučuji navštívit. Pod střediskem se můžete podívat do Vodního parku Čabárna (ten k nám nepatří, ale ráda ho zmíním) a pak navštívit Záchrannou stanici AVES, kde se můžete podívat na plno domácích zvířat a třeba finančně podpořit zachráněná zvířátka.

 

 

 


 

Tenhle tábor měl téma pravěk a měla jsem děti tím pádem přímo pod nosem, takže jsem hned z první ruky a ještě za tepla věděla o všech kulišárnách, které převážně Bruňajs prováděl. A že jich nebylo málo. No, já nevím, po kom to ty děti mají, ehm :)

Dětičkám se samozřejmě víc líbil ten tábor, na kterém nebyl předem nalajnovaný program, takže ten obecní tábor. Tam je to trochu víc "na punk" a to samozřejmě děti milují... mít víc neřízené zábavy:)

Oba tábory jsou ale super a příští rok si je zopakují. Už teď vím, že budou možná trochu remcat, protože puberta a období všeho trapného se nezadržitelně blíží :)))) 


1 komentář:

  1. Škoda, že už nejsem dítě)))) to jsou naprosto odlišné ( parádní) tábory než jsme zažívali my.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat