pátek 1. prosince 2023

Muzeum iluzí a Staromák

 


Jeden z posledních nesněhových víkendů. Já jsem se už jakž takž vyležela z mého tradičního podzimního kašle, a tak jsme s rodinkou vyrazili do Muzea fantastických iluzí, kam jsem se už dlouho chtěla podívat. Všude na mě totiž skákaly ty super iluzorní fotky, tak jsem to chtěla zažít na vlastní kůži. 

 

Po cestě jsme ještě vylezli na věž Novoměstské radnice, abychom se podívali na Prahu z výšky. Výbornej nápad od těch mých kluků. Nechala jsem tam ty ještě né 100% vyléčené plíce na těch schodech, takže se mi opět rozjel můj ještě nedoléčený kašel... No nic. Vyhlídka to byla krásná. I fotky jsme nějaké udělali.



  


 





A pak už šup do Galerie Myšák do muzea. Hned u vstupu plno lidí. To nechceš. Ale co, to se dalo čekat. Bundy jsme si dali do boxíků a šli na věc. Muzeum není velké, ale těch iluzí je tam opravdu dost. Člověk tam tu hodinku určitě stráví. Vyfotili jsme se všude, kde se dalo, prohlídli starožitné iluzorní vynálezy a šupajdili dál.



V plánu totiž byl ještě Orloj. Bobík ho chtěl vidět. Bruno se už sice viděl s kamarády doma na koloběžkách, ale šlo se na Orloj. Počasí nám opravdu přálo, takže jsme udělali opravdu krásné fotky. Dali jsme si plněný trdelník, počkali si na 16. hodinu, natočili si apoštoly a hurá zpět k autu a domů.
Krásnej den to byl.

1 komentář:

  1. Petro, máš nádherné fotky. Taky se tam chystáme, mám už dokonce koupené vstupenky.
    Přeji hezký začátek adventu.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat