pátek 22. prosince 2023

Předvánoční


Vánoční stromek jsme letos ozdobili přesně týden před Vánoci. Když už stojí tolik peněz, že? A taky proto, že hned po Vánocích jedeme za rodinou, tak abychom si ho užili.
Letos je tak trochu do růžova. A opět doplněnými mými macramé baňkami.
Kromě stromku mám jen lehce nazdobený obývák a kuchyň. Svítí nám taky stromek na zahradě.



Tenhle skleněný andílek je krásný. Stejně jako ty krápníky kolem...

A taky jsem pekla. Letos 8 druhů. Jsem dobrá. Musím sebe sama pochválit. Jasně, 24 druhů to není a nikdy nebude, to by mě zabilo. Ale i 8 druhů je dobrých. Původně jsem nechtěla dělat domácí vaječňák, protože když jsem viděla, že u nás v Coopu stojí Salko 60 Kč, tak mě přešla chuť, ale nakonec jsem ho stejně udělala. Zajela jsem si pro něj do hypermarketu, kde byl v akci. A k tomu koupila ještě i jeden další, asi abychom měli na porovnání:) A tak máme asi 4 lahve vaječňáku v lednici. Tedy měli jsme. Manžel se na to již "podíval"...


A jeden tip na DIY. Stromečky vystříhané ze zbytků koberce. Čtyři stromečky slepené k sobě kolem klacíku, březová hvězdička a květináč z papírové dózy od kakaa nebo něčeho podobného. Zapíchnut ve vatě a dozdoben přírodninami.



KRÁSNÉ SVÁTKY VŠEM.

3 komentáře:

  1. Přeji poklidné Vánoce❤️
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v Coopu měli Salko za 65 Kč. A víte co? Koupila jsem je. Nepotřebujeme čtyři lahve vaječňáku a raději podpořím místní prodejnu než hyper a super. Ti si už letos vydělali dost (třeba Lidl 4 mld.). Když si budu do místní prodejny chodit jen pro pár rohlíků, brzo zavře. I ona si na sebe musí vydělat a charitu v podobě vesnické obslužnosti dlouho dělat nemůže. A benzín taky není zadarmo. Ale asi přemýšlím jinak.
    Mějte klidný konec adventu. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, já jsem suroviny v hyp kupovala samozřejmě v rámci velkého vánočního nákupu a dokoupení posledních dárků. Jsou totiž věci, které v malém místním Coopu nekoupíte. Například zeleninu, ovoce (nebo bezlaktózové mléko) a maso, které beru po cestě v masně. Tu zákazníci dlouhodobě v Coopu nekupují, takže nabídka je velmi slabá a pokud, tak rozhodně ne ve 100% stavu, bohužel. V Coopu jsem každodenní zákaznicí (i mi tam děvčata objednávají zboží extra), takže se na mě děvčata určitě zlobit nebudou. Krásné Vánoce. Petra

      Vymazat