pondělí 4. prosince 2023

První adventní 2023

 

Fotku se zapálenou svíčkou tu mám, až na výjimky, každý rok, takže ani letos nemůže chybět. Uplynulý první adventní víkend utekl tak, že ani nevím, že byl. Pečení bylo, rozsvěcení obecního stromu bylo, úklid, zdobení domu, prostě masakr jako každý rok :)

V minulém týdnu jsem stihla udělat nejen věnec, ale i svícen. Původně jsem si myslela, že budu mít na výrobu jednodušší adventní "cosi" ve formě od bábovky, jako vloni, ale nakonec jsem se hecla a věnec si umotala. A u té bábovky nakonec skončila taky.

 


Věnec je jako vždy tradiční, letos tak nějak do hněda. Na podzim jsem si u školy nasbírala bukvice a vypadají na věnci skvěle, co říkáte? A rolničky. Starozlaté rolničky mi na věnci nesmí nikdy chybět. Miluju je. 

Svícen jsem udělala do staré bábovkové formy. Použila na něj asi 15 let starou svíčku, která má pro mě takový nelichotivý tvar, ale ve svícnu se jakž takž schovala a vůbec to ve finále nevypadá zle. Až na to, že tam moc nedrží, ale už jsem vymyslela, jak na ní :)

4 komentáře:

  1. Krásný adventní čas u vás)))
    Máš nádherně nazdobeno.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věnec, krásný svícen !
    Pohodové dny adventu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat