čtvrtek 4. ledna 2024

Povánoční 2023


Vánoce a povánoční volno je úspěšně za námi a já musím říct, že jsem si tyhle Vánoce po dlouhé době opravdu užila a hlavně si odpočinula. A co víc. Po x letech jsem si je užila bez všudypřítomných hraček, lega, kuliček, nábojů všemožně po domě :) Olala... začíná se blýskat na lepší časy. 

Kluci už jsou přece jen větší, takže jeden z nich tráví hodně času na kompu (bohužel) nebo něco kreslí a druhý je do tmy venku. Bruník je navíc docela pořádku milovný, takže velmi rád uklízí a pomáhá s úklidem, a to i po svém bratrovi. Až mě to překvapuje.

Tvarohová vánočka mi už druhý rok spadla a rozplácla se. Asi jsem jí opět pletla ze šesti pramenů v kuse a nestavila do výšky po patrech (a nepamatovala si z loňska, že takhle to holt neumím). Už si to musím na příští rok pamatovat.





Chodili jsme také bruslit a do bazénu, zkrátka pohodička. A letos jsem ani o deko nepřibrala. Hurá... Tak je to hlavně tím, že jsem loňský rok bojovala s neduhy žaludku způsobené mým nezdravým a nepravidelným stravováním v mladším věku (ale hřeším i teď - moje oblíbené chuťovečky si zkrátka nejsem schopná odepřít, i když se musím krotit). 

 

Teď už mě čekají zase jen pracovní roční uzávěrky a ta nepříjemná administrativa s uzavíráním roku, a to jak v práci, tak jako OSVČ. Ale dám to jako každý rok. Co mi zbývá :)


 

Vám přeji šťastný rok 2024, hlavně hodně zdravíčka a dobré nálady, protože s tou jde všechno líp. 

Mějte se krásně, Petra

3 komentáře:

  1. Byly u vás krásné Vánoce)))
    PF 2❤️24
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Vánoce, jen co je pravda, lákavé je i vaše cukroví, Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jste to měli, hlavně že jste se užili navzájem. E

    OdpovědětVymazat