pátek 9. února 2024

Náročný leden

Vím, že se nemá začínat negativně, ale leden je pro mě zkrátka každý rok náročný měsíc. Letos o to náročnější. Mám totiž naloženo víc, než je zdrávo. Jeden a půl pracovního úvazku (tak trochu neplánovaně), osvč k tomu a další aktivity v rámci obecních záležitostí, kde jsem vázána. 

Leden u nás již tradičně začíná dozvuky Vánoc. Člověku se nechce zpět do pracovního procesu. Přelom prvního a druhého lednového týdne je pro nás navíc týden oslav (Bruník má narozeniny) a ještě tradičně spoluorganizuji Tříkrálovou sbírku u nás v obci a s dětmi chodíme jako jedna partička koledníků. 

No a do toho účetní uzávěrky, daně, výkazy, zkrátka ta šílená byrokracie. Kdo zná, ten ví :)

Mě navíc dlouhodobě trápí bolest žaludku. Spíš nárazově, ale není to nic příjemného. Nejdřív jsem tomu nepřikládala velkou důležitost, ale po diskuzi s kolegy a kamarády a mém "sebepozorování" jsem vytušila, že to bude ze stresu. To, že nemám moc dobrou životosprávu tomu také nepřispívá.  Roli v tom ovšem hrají možná i hormony. Ženy 40+ asi ví, kam mířím.... 

Už se však moc těším na Velikonoce. Pro e-shop jsem již objednala dřevěná vajíčka a takové kovová vajíčka k dozdobení na zeď. Teď už jen počkat na lepší počasí a nafotit všechny ty krásy v akci. Mimochodem, u nás už krásně kvetou kočičky. Předzvěst jara je tu.

Také už tradičně začínám vyfukovat vajíčka, takže budu mít zase všude na topení misky s výfuky. Mám teď zrovna v lednici bílá vejce, tak toho musím využít. Používám je pak na velikonoční dekorace k dozdobení celého domu. Ještě nevím, jak to letos pojmu, ale určitě se budou hodit.

Kdo už se taky těší na sluníčko a Velikonoce?


3 komentáře:

  1. Taky se už na jaro těším, jenže když on je stále ještě únor............... Bílý není, venku je to málo barevné, tak alespoň doma má jarní kvítka.
    Měj se hezky a měj klidné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji poklidnější únorové dny. Sice mám ještě před sebou pobyt na horách, ale sluníčko a jaro pomalu vyhlížím též. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Peťo, připomněla jsi mi vajíčka, která mi kdysi dávno podle nějakého dětského časopisu vytvořila dcrera, tehdy školou povinná - nabarvila je černou tuší a ozdobila bílými a růžovými kousky krajek, taky kolečky vystříhanými děrovačkou z papíru a bylo to na proutcích ze zlatice nádherné. Měla jsem je spoustu let.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat