čtvrtek 11. července 2013

Mateřství obrazem # 1

Už před porodem jsem si slíbíla, že nebudu všechny sociální sítě zahlcovat Bobíkovými fotkami. Kdo ví, kdo se na tyhle stránky může nabourat a fotky pak zneužít. 
Je fakt, že první fotku jsem zveřejnila (holt ta lidská ješitnost:)), ale to bude asi všechno. 
Chvilku jsem přemýšlela i o tom, že bych mu psala virtuální zaheslovaný deníček nebo tak něco, ale to jsem ve finále taky zavrhla, a tak si ho píšu jen tak do šuplíku....
Na druhou stranu chápu maminky, které se na blozích svými ratolestmi a jejich pokroky chlubí, ono to člověku nedá se těmi dětmi nepochlubit, ale já zase nejsem takový extrovert a chci mít trochu toho soukromí (ostatně na blogu neukazuju ani sebe a natož pak dítě, že?...).
Bobíka fotíme skoro každý den, a tak pár momentek z jeho života přidávám....i když tak trochu jinak....

Žádné komentáře:

Okomentovat