úterý 27. ledna 2015

Custard pie

 
...aneb pudinkový koláč
Pro mojí kojící dietu jak dělaný:) To mě na tom kojení mrzí nejvíc, že nemůžu své oblíbené laskominy - zrající sýry, paštiky, čerstvé pečivo a taky čokoládu nebo colu. Pokud si totiž jen trošku smlsnu, v noci se pak vůbec nevyspím, jak mi to Bruno hlasitě připomene:)
A tak jsem ráda, že jsem chytřejší zase o jeden recept, na který jsem natrefila tady .
Koláč je úžasně vláčný, jemňoučký, zkrátka takový, který jste schopni sníst skoro "na posezení". A že jsme ho s Bobanem taky během jednoho dne snědli:) A hlavně -  není moc sladký !
Akorát ho mám trošku nižší, než by měl být, protože jsem použila formu, kterou tak často nepoužívám (do ostatních se mi koláč nevešel) a půlka mi vytekla na plech. Ještě, že jsem pod ní ten plech dala:)
 


2 komentáře:

  1. Vypadá krásně, já zbožňuju pudinkové taštičky a podobné dobroty ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, já zbožňuju pudinkové taštičky a podobné dobroty ;-)

    OdpovědětVymazat