sobota 31. ledna 2015

Knižní tip pro otce (i matky)

Možná už tohohle tátu (a nebo spíš fotra) znáte z jeho populárního a hlavně velmi vtipného blogu Fotrův deník. Já ho kdysi četla, ale pak na něj nějak zapomněla, abych ho tento měsíc znovu objevila a náramně se u něj bavila. A to tak, že se o to musím podělit:) 
Jasně, je to tím, že mateřská je u mě zrovna v kurzu, ale věřím, že to baví i ty, kteří již mají děti odrostlé. Aspoň podle komentářů na FCB to tak vypadá.
No a teď tomuhle fotrovi jeho humorné zápisky už vyšly knižně, a to tak, že se staly bestsellerem. Najít je můžete pod  názvem Deníček moderního fotra.
Jeho deníček se hemží těmi nejvtipnějšími situacemi s jeho ani ne dvouletým synem, s nímž je na mateřské. Možná by ani tak vtipné nebyly, kdyby je nepsal tak nezaměnitelným způsobem. Všechny situace, které popisuje my všichni tak dobře známe, jen bychom je asi nikdy tak humorně a někdy až černohumorně nebyli schopni popsat a nebo bychom se styděli o ně podělit tak, jak je opravdu cítíme. Fotr se nestydí a nazývá věci "pravými jmény" a nebo prostě tak, jak to doopravdy cítí a ještě tomu dá ten správný lingvistický šmrnc, že jedno oko nezůstane smíchy suché. 
Občas je mi jeho syna, s krycím jménem Čeněk, až líto. Taktéž manželky Nataši.
Sledovat ho můžete i na FCB, kde při každém jeho statusu brečím smíchy. A se mnou vždy smíchy brečí i velkej Bob a všechny mé kámošky s manželama, takže nebojte, že by to bylo nějaké "mimibazar čtení".
No a já už vím, co si přidám na můj "wish list".

1 komentář:

  1. Wau, tak tuhle knížku si taky přidávám na wishlist, znám ho a je skvělý! :))

    OdpovědětVymazat