středa 30. prosince 2015

Jeden z vánočních


....dárků byla rostoucí židle pro Bobíka. Chtěla jsem ji pro něj už delší dobu, od chvíle, co jsem ji někde na internetu objevila. A tak Vánoce byla ta správná chvíle.
Na trhu je několik málo výrobců těchto židliček. My si vybrali MONY židličku od WOOD Partner ze spřáteleného e-shopu prodeti.cz. Rozhodla jsem se pro nebarevnou variantu, protože kluci ještě nemají vlastní pokojík a kdo ví, v jakých barvách bude. Ta naše se bude hodit do každého pokojíčku.
 

Musím říct, že Bobík si židličku hned zamiloval. Hlavně proto, že je to vlastně už plnohodnotná židle a ne jen plastová dětská židlička, kterou měl doposud. A také proto, že si na ní může sám, bez pomoci, vylézt a slézt !
Nejdůležitější bylo ji jen správně sestavit (šlo to rychle - v krabici je šikovný návod) a správně nastavit výšku sedadla a podpěry nožiček.
Sedadlo máme, při Bobíkově věku 2,5 let a nějakých cca 97 cm, na nejvyšší pozici. Líbí se mi, že židlička je z masivu a vydrží až do věku 10ti let, takže to je investice, která se vám vyplatí.





Zatím jsem na ní neshledala nic negativního. Dobře se omývá, po zemi neklouže, není těžká, takže s ní i Boban snadno manipuluje.
Jediné, co mi na židličce vadí, nebo spíš neladí mému oku,  je otvor na sedadle (foto viz. výše vpravo dole), který je tam pro možné uchycení poutacích pásů. U varianty, která pásy nedisponuje bych ho ráda oželela. 
Židliček je v sortimentu hned několik v různých barevných variantách a nebo si můžete zakoupit stejnou židličku včetně popruhů pro nejmenší. Dokoupit se dají i textilní podsedáky
Máte doma také rostoucí židličku ?  Jak se vám osvědčila ?


Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

5 komentářů:

  1. Máme doma také dvě, naše holky je před pár lety dostaly také k vánocům. máme jiný typ. Naše mají nastavitelné stupně šroubovací ( na jedné židličce se už za těch pár roků utrhly šrouby a tak bylo třeba je vyměnit) a jsou šíleně těžké. Na linu je obrovský problém je zasunout ke stolu, na parketách se posunují snadno.
    Já je používám občas jako schůdky :-)
    Jinak je to geniální vynález ;-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, je jich více typů, ale všechny typy se lidé chválí (jak mi psaly kamarádky a holky na instagramu). Tak to ta naše moc těžká není, i když lino nemáme, tak nevím, jak by se chovala tam. Jako schůdky, to je dobrý nápad. Nosnost prý má 100 kg:)

      Vymazat
  2. Peti, jak už jsem psala na Instagramu, my máme pro kluky u jídelního stolu Tripp Trapp a venku pod altánem židle Jitro. Vzhledově jsou až na malý detail totožné, u Tripp Trapp je větší příslušenství, takže se dá používat opravdu od narození, což jsem fakt ocenila, že jsme stolovali okamžitě společně.
    Jinak jsou tyhle dřevěné rostoucí židle vesměs podobné (i my tam máme tu dírku a i když už ani na jedné popruhy nepoužíváme, nevadí mi tam - většinou na nich mám stejně polstrované sedáky, tak to ani není vidět) a jsou to podle mého nejlepší dětské židle. Já ty plastové moc nemusím, i když jsme taky takovou doma měli :-)
    Tuhle konkrétně jsem před časem doporučila jedné mamince, která sháněla dřevěnou rostoucí, ale nechtěla za ni zaplatit majlant. Tak jsem ráda, že jsem jí - snad - nedoporučila špatně. Praktickou zkušenost s ní totiž nemám, ale už jsem ji taky u někoho zahlédla a chválili si ji :-)
    Tak ať se vám hezky stoluje a pracuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za koment, Karol. Tripp Trapp jsem ani neznala. Diky za rozsireni obzoru. Je to za ne teda palka, ale jsou na cely zivot, takze....My jsme spokojeni s touto a druhou poridime taky, az bude pokojicek - doufam, ze letos jeste:) Myslim, ze doporuceni jsi dala dobre.

      Vymazat
  3. kluci oba od roka vylezaji a posedavaji na Jitro zidlich! jsou skvele, lehke, muzete si vybrat barevnou kombinaci, aby se hodila k ostatnimu vybaveni a i dospelemu se na ni sedi bezva ;-).

    OdpovědětVymazat