pondělí 23. května 2016

Tentokrát kuchyňské


A už jsem tu zase s novým světlem. A zase černým kovovým a drátěným, aby nám to doma pěkně ladilo.
Tak, jako jsme si před nedávnem pořídili nová světla do obýváku a ložnice, pořídili jsme si teď nové i do kuchyně. V podobném provedení. Hurá ! Jak jsem psala v jednom z výše jmenovaných příspěvků, v kuchyni jsme měli dosud osvětlení řešeno úplně "blbě", jen třemi malými bodovkami (pozůstatek po předchozích majitelích), takže jsem si ještě pomáhala světlem u luxfer, které máme místo okna (to je další nepraktická věc, kterou chci změnit). 
Sice jsem tohle světlo plánovala úplně jinam, jenže tam mi ho manžel odmítl namontovat a já se elektriky bojím, takže navrhl kuchyň a já vlastně s radostí souhlasila, protože ještě nedávno mi tvrdil, že tam světlo dát nepůjde, že by musel sundavat sádroš, který tam je. Ale najednou to šlo, to je zajímavý....

 

Strašně se mi líbí třeba tento typ světel. Jenže ta svítí taky tak nějak "bodově", tj. mají omezený rozptyl světla. A to není nic pro centrální světlo v kuchyni, bohužel.
A tak jsem nakonec na druhý pokus (čti dál) objednala další kovové drátěné, které nám ladí k osvětlení v ostatních místnostech. Takže máme tohoto černého krasavce, který nám nakonec i k té kuchyni s černými kovovými doplňky ladí. Světelnost a tím pádem viditelnost v naší kuchyni se o moc zlepšila a já jsem happy. Světlo jsme namontovali takovým fíglem. Jednu bodovku jsme vymontovali a do vzniklého otvoru jsme prostrčili úzký plech, do kterého jsme našroubovali světlo nové, závěsné.
Jenže aby to nebylo tak jednoduché, cesta ke světlu byla trochu trnitější. Původně jsme totiž měli vybrané světlo úplně jiné. Ale to mělo vadu, a to takovou, že zlatavá barva jeho vnitřku pouštěla. A tak se konala reklamace. Po reklamaci mi ovšem volala paní z pobočky, že sice dorazilo vyreklamované světlo, ale jeví stejné známky poškození. Ach jo, řekla jsem si. Nicméně z obchodu mi hned nabídli několik dalších podobných variant světel. Jenže z těch já jsem si žádné nevybrala, protože byly sice podobné tomu předchozímu, ale buď v lesku a nebo malé průměrem, a tak jsem se jala hledat v e-shopu jiné. A objevila jsem tam právě to naše drátěné, které bylo novinkou a zároveň nám perfektně zapadlo do našeho, řekněme konceptu, drátěných světel.
Ještě do něj chci pořídit jiný typ žárovky. Nějakou větší, průhlednou. 



E-shop www.unisvitidla.czodkud světlo máme, má svůj název opravdu příznačný, protože světel tam mají asi milion, takže si spolehlivě vybere opravdu každý. Na světlo jsem si sice musela týden počkat, protože jsem si, samozřejmě, vybrala model, který je na objednávku, ale čekání se vyplatilo. Hned jak světlo dorazilo na pobočku, přišel mi info email. Stejně tak potom emaily s dodáním a vyřízením objednávky. 

Ještě bych domů výhledově (rozuměj až děti povyrostou a přestanou ničit) chtěla nějakou zajímavou stojací lampu, protože s tou, kterou máme teď, je natolik lomcováno a jinak ji ubližováno, že jí dávám už jen pár let, chudince. A to bych si tedy také vybrala. Líbí se mi třeba tyto lampy:




Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

11 komentářů:

  1. Světlo je moc pěkné, krásně ladí s černou garnýžkou. Dobrá volba. Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi moc, nás shánění světel čeká, tak jsem zvědavá jak vše vybereme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je všude tak velký výběr, že mi jde vždy hlava kolem. Přeju štastnou ruku:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, Marcel:) Jojo, taky mi přijde a jsem ráda. Ráda jdu trochu proti proudu....

      Vymazat
  4. Krásný atraktivní lustr. Originální. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji. Chtěla jsem trochu něco jiného, tak jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  5. Krásne a drôt, úžas!

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne svetlo, jak se prosim jmenuje? E.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat