pondělí 3. října 2016

Lapače snů


Tak jsem ho také zkusila. Lapač snů. Lapače mě nikdy moc nebraly, možná proto, že sny moc nemívám, nebo si je nepamatuju. Jenže když jsem viděla ty úžasné lapače, jejichž střed je vyrobený z háčkovaných deček/krajek ( třeba úžasná Zuzka, které jsem dosud neznala (vždy jsem viděla jen ty zvláštně proplétané, ale pak jsem zjistila, že ty háčkované jsou také celkem běžné), chtěla jsem je zkusit vyrobit také. Takže jsem doma u mamky vyprosila pytlík háčkovaných deček po babičce a posbírala tam taky pár stužek, které měla mamka ve svém šití. Doma pak k tomu rozstříhala jednu bílou volánovou sukni a vrhla jsem se na věc. Opět jsem se snažila zužitkovat co se dá. Lapače jsem dozdobila holubími a bažantími peříčky a také skleněnými a dřevěnými korálky, které nesmí lapači chybět. Skleněné korálky se totiž na sluníčku krásně lesknou.









Pokud to nevíte, lapač snů neslouží jen k tomu, aby zachycoval dobré sny a ty špatné odháněl. Dá se využít na mnoho způsobů. Jako lapač by měl být zavěšený v místnosti, kde dotyčná osoba spí, nejlépe poblíž okna nebo dveří, aby tak zajistil co nejlepší spánek, následně pak i bdělý stav. Kdo chce lapač snů využít jako ochranný symbol, měl by si ho pověsit nad postel. Pro zlepšení proudění energie čchi se doporučuje zavěsit ho na stěnu. Chcete-li zpomalit a rozptýlit škodlivé energetické toky v místnosti, zavěste ho ke stropu ve středu pokoje. Má-li zabránit úniku energie, pak jej umístěte do okna

Všechny moje lapače jsou romanticky laděné, ideální do ložnice nebo pracovny a pokud se vám líbí, k dostání jsou u mě na Fleru.

Teď se ale zase vrhnu na nějaké ty zvonkohry či závěsy. Ty mě tak nějak baví víc.

5 komentářů: