čtvrtek 13. září 2018

Půjčuju


Půjčuju. V tom mým slavným krámku. Pořád totiž přemýšlím, jak výrobu rozšířit a vylepšit. Ráda bych i pořádala i kurzy výroby macramé nebo lapačů (takový kreativní odpoledne/podvečer s homemade občerstvením ), ale nevím, zda by byl zájem.... (byl by???)
A tak začínám s pronajímáním dekorací.
S myšlenkou, vyrobit tyto větší kousky, jsem si zahrávala již delší dobu. Faktorů, proč jsem otálela, bylo několik. Jednak pracnost, protože to je hodně, fakt hodně pracná záležitost. Další věcí byla cena produktu, která by v případě prodeje byla opravdu vysoká. Navíc se jedná o fakt velké kousky (koukni níže), na které má doma místo jen málokdo. V mezičase jsem ale měla možnost poznat několik inspirativních žen a ty mě "nakoply" tak, že jsem na to jednoho dne sedla a za pár dní bylo hotovo. A chystám i další věci (čti dál).
Fotka tradičně u sousedky na zahradě. Když ona jí má tak fotogenickou...
V souvislosti s tím jsem se rozhodla, že do eshopu přidám novou kategorii, a to  PRONÁJEM !!! http://www.myhomestyle.cz/--p-r-o-n-a-j-e-m/  Ten, kdo tedy bude mít zájem si tyto kousky jen zapůjčit jako svatební dekoraci, fotopozadí či jako dekoraci na nějakou spešl party nebo otvíračku, bude to ta správná varianta právě pro něj. 

Byly chvíle, kdy jsem z toho trochu šílela. Všude bavlnky, provázky, stuhy, kruhy... Do toho lítaly děti... No, znáte to.  Ale já jsem celkem dříč a rváč, takže jen vidina toho, že bude za chvíli hotovo a že to bude určitě hezký, mě hnala dál. Celé seskupení té "boho stěny" jsem navíc několikrát předělávala, protože se mi to rozložení pořád nějak nepozdávalo, takže nervy pořádný. No peripetie..

Jsou to oba velké kousky a bude jich víc, nebojte. A nejen lapače snů. Chystám i velké macramé na svatební a další slavnostní příležitosti. 
Tyhle dekorace jsou v eshopu k dispozici hlavně k zapůjčení ke zdobení svateb nebo speciálních slavností. Hodí se jako svatební pozadí místo klasického svatebního oblouku, ale poslouží stejně dobře i jako fotostěna.  Nebo k dekoraci oslav, otevírání beauty salónů apod.Ale mohu vyrobit podobné (klidně menší či větší), které si můžete dát třeba nad postel. Tam vypadají taky skvostně. Na všem se můžeme domluvit. Nebojte se mi napsat.

Vše je vyrobeno převážně z bavlněných komponentů, paličkovaných či háčkovaných deček a krajkových stuh. Velký samostatný lapač obsahuje i peříčka. Velikostně to jsou obříci. Svatební jedenácti lapačové pozadí je veliké 1,3 x 2,2 m, lapač má průměr 50 cm a délku 1,8m. To už celkem jde, že? Boho stěna mi zatím visí na okně a mám jí tak trochu místo záclony. Musím říct, že to vůbec nevypadá zle, a to jak zevnitř, tak i zvenku. Koukejte...



2 komentáře:

  1. To je super nápad, svatby v tomto duchu jsou terno, tak snad se pronájem rozjede a v okně vypadá taky super, je to krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hani. Je to tak, už se tyhle boho svatby dostávají i k nám. Vždy se kochám...Škoda, že už jsem vdaná:))

      Vymazat