pondělí 17. prosince 2018

Předvánoční shon

 

Letos tedy doslova. Začalo to tím, že jsem se nemohla rozhodnout, jaký dětem udělám adventní kalendář a skončilo to tím, že jsem v půlce minulého týdne zjistila, že ten další už jsou Vánoce. Pořád jsem tak nějak žila v domnění, že mám ještě 14dní.
Teda takhle. Dárky pro kluky mám nakoupené nějakou tu chvíli. Letos jedeme převážně v legu a knihách. Bobovi jsem nakoupila minulý pátek, akorát těm našim jsem to rozlouskla až včera. Pořád jsem se nemohla rozhodnout.... Takže dárky by byly a to ostatní nakonec taky.







Perníčky jsme pekli minulý týden, ale až o víkendu zdobili, protože nám do toho skočila školková besídka a s tím spojená návštěva babičky a dědy a i když jsem si myslela, že babička s klukama perníky ozdobí, nestalo se tak, takže jsme to řešili až o víkendu. Ostatně stejně jako přáníčka. Ale ty dám asi do samostatného postu - jako každý rok.
Vosí hnízda a rohlíčky už mám taky, takže zbývají jen tyhle lanýže a ty jsou hned. Zbytek mám od mamky a stejně hned po Vánocích odjíždíme k našim, takže víc toho ani nebude třeba.

Ještě krátce ke školkové besídce. Měla jsem z ní trochu obavy. Máme několik nových učitelek a přišlo mi, že kluci nejsou moc natrénovaní, co se básniček a písniček týká, i když jsme to doma dost trénovali. Moje obava však byla lichá. Byla to nádherná podívaná a strašně jsme se bavili. Celé to kočíroval náš Bruňa, který přednáší a hlavně zpívá s takovou vervovu, že přeřve všechny děti tak, že to slyší i u sousedů, asi:)))
Besídka byla na čertovské téma. Kostýmy handmade aneb co dům dal....





Tahle krásná přáníčka a dárečky z keramiky jsme dostali od kluků po besídce jako dárek. Pod andílky jsou otisky rukou a z druhé strany krásné ozdoby ze třpytivých papírků...


Co vy a letoší Vánoce. Jste připraveni ?

Žádné komentáře:

Okomentovat