úterý 22. prosince 2020

Dárky s vůní skořice a rozmarýnu


Letos jsem balila s pomocí bylinek ze zahrady. Těch, které jsem v létě nějak nestihla zpracovat. Měla jsem tam obrovsky rozrostlý rozmarýn a veliký bobkový list, který asi stejně nikdy nezpracuju. 

A tak jsem je využila na balení vánočních dárků pro dospěláky. Děti to mají samozřejmě veselejší.


Na větší dárky jsem udělala věneček z rozmarýnu a k tomu dala dlouhou skořici a dozdobila ozdobičkami z březové kůry. To je mimochodem skvělý nápad. Příští rok si je zkusím vyrobit. Tyhle jsou totiž kupované (jo, jsem ostuda, že mě to nenapadlo:)).

Na menší dárky jsem dala bobkový list a malý snítek rozmarýnu a malou skořici. To vše spolu s hnědým (kupeckým) papírem a režným provázkem vypadá fakt hezky. Alespoň podle mě, teda....

Jak jste balili vy? Už máte zabaleno nebo se teprve chystáte?


3 komentáře: