neděle 27. listopadu 2022

První adventní


Krásný první advent vám přeji.

 Letos je to snad poprvé, kdy nemám kulatý věnec. Konečně jsem se odhodlala.

Adventní "věnec" do staré bábovkové formy jsem chtěla zkusit strašně dlouho, ale vždy mě zvyk a tradice uhlodala a já nakonec udělala klasický kulatý. Až letos.

Z naší pískovcové zdi na dvoře jsem sundala starou měděnou formu, omyla jí a šla na věc. Byla to chvilička. Jen zastrkat svíčky a chvojí do aranžerské hmoty. Dál jsem ho vůbec nedozdobovala. Použila jsem jen thůji, buxus, zimostráz a zlaté něco jako borůvčí z květinky. K tomu jsem použila stříbrné dlouhé svíčky, které jsem nesehnala v bílé barvě, a tak jsem si je narychlo natřela.




A musím říct, že příští rok možná udělám zase tuto variantu. Uvidím.

Co vy? Jste věrni kulatým věncům nebo občas vyzkoušíte něco jiného?

A jaký byl jinak váš první adventní víkend? My byli na rozsvěcení obecního vánočního stromu, kde nám naši ochotníci zahráli veselohru o zrození Ježíška. Byla to velká sranda a moc jsme si to užili. K tomu jsme si dali svařák, děti čaj a spoustu cukroví a pak hurá domu...

A dnes jsem dělala vaječňák a ze zbylých bílků pusinky. A pak si sedla k TV a koukla se na černobílou detektivku. Teď si ještě připravím podklady na úterní macramé workshop a půjdu spát. Jsem hotová... Tyhle předvánoční hektické týdny jsou pro nás ženy tááák náročné...

2 komentáře:

  1. Vypadá to moc pěkně. Já letos svíčky naaranžovala na zlatý tác, přidala trochu túje, šišky .. Takže taky trochu inovace. Fotku mám na blogu, tak můžeš kouknout.

    OdpovědětVymazat
  2. You have a very interesting and helpful blog. Keep it up! ❤️️

    OdpovědětVymazat