úterý 2. dubna 2024

Velikonoce 2024


Letošní krásné a dlouhé velikonoční svátky byly super. Já jsem si opravdu odpočinula!
Letos jsem vůbec nepekla mazanec. Stejně ho nikdo pořádně nejedl. Nádivka musí být, to je jasné. Tu sice také jíme s manželem jen my dva, ale co. Akorát jsem tedy úplně zapomněla na to, že ji dělám do formy od bábovky, kde vypadá luxusně a udělala jsem ji klasicky na plech. No, stejně jsem měla tolik hmoty, že by to bylo do bábovky příliš. No nevadí. Příště bude zase pěkně vyhnaná "do výšky".



Stále nemám formu na beránka. Každý rok slibuju, že si jí koupím, takže letos slibovat nebudu. Tuhle formu si půjčuji od sousedky. A letos se mi tak povedlo těsto, že i když jsem formu jen vymazala a zapomněla vysypat !, tak se beránek krásně vyklopil. Vůbec jsem tomu nevěřila, takže jsem měla připravené suroviny na dalšího beránka, protože jsem si byla jistá, že se nevyklopí a budu ho z téhle hodně staré kameninové formy vyškrabávat. Ale zadařilo se. Asi jsem měla opravdu štěstí a formu fakt dobře vymazala máslem.




Vajíčka jsem letos ladila do růžova. Část byla vytvořena ubrouskovou metodou a zbytek mým milovaným voskem. Každý rok se na výrobu voskových vajíček moc těším.

  

Koledníků bylo docela dost. To je dobře. Naši kluci byli také koledovat, takže včera padla jedna pomazánka z 15 vajec a dalších min. 15 vajec (spíš víc) tam ještě mám. Vajíčkový týden to jako obvykle jistí:)

Jaká jste měli letos vajíčka vy? 

1 komentář:

  1. Krásné Velikonoce byly u vás))) Přeji hezký duben.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat