neděle 1. prosince 2013

První adventní

Minulý víkend jsem začala s prvními vánočními dekoracemi. Aby taky ne, první adventní neděle je tu. Začalo to výzdobou našeho obecního úřadu a pokračovalo adventním věncem pro tchyni. 
Letošní Vánoce jsou u nás bílo - stříbrné. A taky s hvězdičkami, které jsou skoro na každé dekoraci. Velkým pomocníkem mi byl také stříbrný sprej. 
Dosud jsem dělala výzdobu v tradičních barvách tj. červenobílozelené s množstvím sušených pomerančů, šišek atd., ale letos jsem si řekla že to udělám trochu "moderněji". A tak jsem využila spoustu stříbrných dekorací, které několik let čekaly na své využití. 
Adventní věnec je ale stále kulatý, tj. tradiční. Nějak si na ty netradiční nemůžu zvyknout. Snad jednou...
Ostatní výzdoba příště.
KRÁSNOU PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLI VŠEM !
 

P.S. Fotky jsou nic moc, fotit musím buď na okně nebo venku, doma máme strašnou tmu :(

2 komentáře:

  1. Adventný venček je veľmi pekný.Prajem peknú 1.adventnú nedeľu.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné a věnec je úžasný. Bílo stříbrnou miluji! Petro, hezký advent :-)

    OdpovědětVymazat