pondělí 23. února 2015

Do postýlky i na hraní

Náš malý Bruno má spoustu oblečení po Bobíkovi. Z toho důvodu jsme mu chtěli koupit také něco nového. Pár bodýček a nějaké hračky už jsem mu koupila, ale ještě jsem chtěla něco většího.
A tak jsme našemu zimnímu miminku pořídili krásnou fleece zavinovačku (wrapper) od holandské značky Lodger. 
Doma sice jednu tzv. rychlozavinovačku mám, ale ta je tak nepraktická, že jsem jí použila snad jen jednou, protože mi z ní Boban vyklouzával. A abych z ní párala suché zipy a přešívala je, tak to jsem raději místo toho používala deku. I to byl jeden z důvodů, proč novou, lepší zavinovačku pořídit.
Wrapper není však jen zavinovačka, ale dá se krásně využít také jako hrací deka a nebo jako přikrývka ať už do postýlky či do kočárku.
Zavinovačka je fleecová, což se hodí zvláště teď v zimě a také v noci, kdy nám doma vypíná topení, takže pak ložnice dost prochladne. Teď už se aspoň nebudu bát, aby neprochladl i Bruňajs, který se díky prdíkům občas odkopal.
Z lícové strany má wrapper krásné fleece hvězdičky, což byl jeden z důvodů, proč jsem volila právě tuto barvu (ostatní je neměly). Materiál je navíc hrozně příjemný na omak. Má také praktické stahovací šňůrky, takže ho můžete krásně stáhnout mimču kolem hlavičky jako ochranu proti zimě a větru v kočárku. To klasické zavinovačky většinou nemají. 


Suché zipy jsou dostatečně dlouhé a zavinovačka dost měkká a široká, takže není problém mimčo pořádně zavinout. 
V nabídce je spousta druhů a barevných kombinacíJá jsem se rozhodovala mezi newborn cotton variantou, ale to je spíš letní varianta a nelze použít jako hrací deka. A je asi jen do půl roku věku dítěte, takže jsem nakonec sáhla po variantě basic - fleece z limitované kolekce Heart & Star, a to právě proto, že máme zimní mimčo. Navíc, tahle zavinovačka a deka v jednom vydrží až do 1 roku věku dítěte, takže ji můžu krásně využít ještě na podzim či v zimě.
Původně jsem sice chtěla tuhle barvu, ale ta se zbytku rodiny nelíbila, a tak jsme nechali rozhodnout velkýho bráchu Bobíka, který vybral právě modrou. 
Mimochodem, víte, že se podle této polohy spaní pozná, že miminko spí v klidu a že je spokojené?
Používate pro vaše miminka také zavinovačky?



Tento příspěvek je sponzorovaný a vyjadřuje pouze moji osobní zkušenost a názor na danou věc/ produkt/ službu.

8 komentářů:

  1. Krásné mimi...a krásná zavinovačka...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je sladký :-))).... Zavinovačka je nádherná ... Holt jiná doba :)))) za nás byLa jen bílá klasika. Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :-) Evi, ony ty "stare" bile mely take neco do sebe. U nas v porodnici je porad pouzivaji.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. Péťo, ta je krásná! Já mám od nich fusak (vždyť víš) a jsem maximálně spokojená!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný chlapeček :) Ta zavinovačka vypadá supr a moc pohodlně. Já jsem pro Klárku taky měla podobnou, fleecovou a dala se použít i jako hrací nebo jiná dečka, naštěstí jsem si ji nechala takže ještě poslouží. Pro větší mimi se mi na spaní ale spíš než zavinovačka osvědčil spací pytlík :)

    OdpovědětVymazat