čtvrtek 20. července 2017

Pokojík pro kluky # 1

KONEČNĚ !!! 
První dva týdny v srpnu u nás bude probíhat menší rekonstrukce. Budeme totiž rušit pracovnu (a odkladovnu věcí) a dělat z ní naší ložnici. A z poměrně velké ložnice budou mít kluci pokojík. 
Pryč se spaním jako sardinky v manželské posteli. Tedy takhle si to aspoň maluju, ale realita bude asi trošku jiná. Sice už kluky nějakou tu dobu připravuju na to, že máma s tátou budou mít novou ložnici a že oni budou mít svůj pokojík a večer budou usínat "sami" ve svých postýlkách, ale Bobík mě už stejnou dobu ujišťuje, že to teda nééé, mami. A já mu zase dokola vysvětluju, že v pokojíku už nebude velká postel, kam se všichni vejdeme a že já se k nim do postýlky už nevejdu.
Realita byla dosud totiž taková, že se usíná u nás na manželské posteli a pak děti buď přeneseme (buď jedno nebo obě) a nebo je taky necháme spát s námi (to když je nepřeneseme hned a v noci už se nám pak do toho nechce, jak jsme unavení). Anebo k nám v noci přicestují sami, když se vzbudí. To přenesení je myšleno asi o dva metry dál, na jejich palandu, aby bylo jasno. Ale za měsíc, za měsíc už budeme mít zase svoji ložnici a svůj prostor (a ne deset centimetrů na okraji postele). Teda doufám...
A tak už plním svou nástěnku na pinterestu věcičkami, kterými klukům to jejich králoství zařídím. Něco už mám, něco (třeba jako psací stůl) uděláme z vlastních zdrojů a ostatní ještě dovymyslím. Při rekonstrukci totiž budeme vegetit u babičky a dědy, abychom tu nepřekáželi. Nejradši bych ho zařídila trochu v industriálním stylu, ale nevím, zda mi to projde. Barvy tam ale budou určitě. 
Lampičky a hrací kobereček se silnicí už čekají na své místo. Světelné kouličky už mám asi tři roky, ale ještě jsem je nepověsila. Rostoucí židličky přesuneme do pokojíku z kuchyně. Stůl vyrobíme jen z dřevěných "koz" a desky a poličky na knihy budou z takových dřevěných boxů. A na stěnách budou fotky a kresby dětí. Další vychytávky snad vyrobíme tak nějak "co dům dal". 


Já pro kluky chtěla medvídka. Oni chtěli postupně všechny,
až se tedy nakonec shodli na králíkovi:)


Drobnosti (třeba jako ty lampičky) jsem se nakoupila na AliExpressu. Vyjdou tam hodně levně (ono dneska koupit hezkou dětskou lampičku za přijatelnou cenu je docela oříšek) a já to navíc zkombinovala ještě se slevou přes Plná peněženka, takže to pak vyjde ještě levněji. Znáte tento cashback portál? Pokud se tam zaregistrujete a nákup na vybraných eshopech provedete právě přes něj (prostě do vybraného eshopu vstoupíte proklikem na Plnapenezenka.cz, třeba tady), získáte ještě další slevu, čili odměnu za nákup. Stačí pár větších nákupů a pár stovek je hned doma. 



O všech odměnách jste informováni emailem a na svém účtu v Peněžence pak vidíte celkový stav odměn. To mě, starýho šetřílka, baví. Musím říct, že těch eshopů, se kterými spolupracují (tj. kde můžete dostat slevu) je fakt hodně. Koukněte TADY. Můžete se dostat až na cashback 25% z ceny nákupu a to se fakt už vyplatí. Já to u AliExpressu měla za 5 % cashback. 
No a pokud byste chtěli udělat radost mě i sobě, zaregistrujte se tam přes tento odkaz a získáme odměnu oba. Vy už ji totiž dostanete jen za to, že se tam registrujete. A to chcete, ne?:)

A nakonec ještě pár dalších vychytávek do dětského pokoje. Za mě super...





Tento post je sponzorovaný a vyjadřuje pouze mou vlastní zkušenost a názor na danou věc/službu.

7 komentářů:

  1. Az kluci pokojik uvidi, budou tam urcite sami radi zustavat:-), tak at se dilo zadari, budu se tesit na vysledek:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná představa o ložnici a dětském pokoji a držím palce k její uskutečnění a moc díky za info o Aliexpresu aj. Díky Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, představa krásná. Jsem ale zvědavá na realitu😃 A není zač 😉😉

      Vymazat
  3. Moc hezky naplánováno, děkuji za inspiraci, taky nás ta přestavba pracovny na pokojíček za pár let čeká:) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Některé inspirace jsou parádní, hlavně to letadlo (větřák), to je super nápad a dala by se tam použít i silueta vrtulníku (pohled z vrchu). I ta autíčka na magnetu jsou super, jen se na to asi dost bude prášit.

    Do klučičích pokojíků patří i nějaký prostor pro kreativitu, koukněte na naše magnetické nástěnky, může se na ně kreslit a taky si tam prckové můžou připnout oblíbené fotky nebo obrázky. :-)

    OdpovědětVymazat